امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا جنگلی آمل

معرفی آمل:

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. مرکز این شهرستان شهر آمل است.

پیدایش آمل:

اردشیر برزگر می نویسد: «هزاران سال، پیش از آمدن آریاهای ایرانی به فلات ایران چندین گروه مردمان بومی که چهار گروه آن مشهورترند در این فلات جای داشتند که چگونگی دوره های پیشین آن چندان روشن نیست. نام یکی از این چهار گروه مردم بومی فلات ایران مرد بود، نام گروه مرد در نوشته ها «مارد» یا «آمارد» آمده که به زبان ایران و بومی مرد و آیمرد است و واژه های آمرت زبان کهنسال ارامنه و مردی، آی مردی، جوانمرد، جوانمردی، گله و گیله مرد که امروزه در سراسر مازندران و گیلان گویا است از نام باستانی این گروه سرچشمه می گیرد.

طبیعتی بکر واقع در بخش مرکزی استان مازندران:

در همه شهر های شمال کشور عزیزمان ایران، ما شاهد زیبایی هایی هستیم که از وجود دریا، جنگل ها، کوه ها و مناظر طبیعی از جمله آبشارها، غارها و… تشکیل می گردند. در یکی از آنها به نام شهرستان آمل به بررسی جاذبه های طبیعی می پردازیم و این شهر مملو از مکان های دیدنی و جاذبه های تماشایی را مقصد سفر امروزمان قرار می دهیم. پس در ادامه در مجله گردشگری الی گشت همراه ما باشید.

پارک میزاکوچک خان:

این پارک 440 هکتار مساحت دارد و در کیلومتر 18 جاده آمل به تهران قرار گرفته است. پارک جنگلی میرزا کوچک خان با تلفیقی از جاده های زیبا و درختان سر به فلک کشیده، از بزرگترین پارک های جنگلی در خاورمیانه و دومین پارک جنگلی بزرگ در استان مازندران محسوب می گردد. این پارک شآمل امکانات تفرجگاهی آلاچیق، آب آشامیدنی، سرویس دستشویی، اجاق، میز و نیمکت، رستوران و قهوه خانه، سکوی چادر و وسایل بازی کودکان و جایگاه سوارکاری می باشد. دارای سه ورودی است و از جاذبه های آن می توان به جنگل انبوه، جاده جنگلی پارک، هزار پله، چشمه آب سرد، درختان کهن سال، مرتع جنگلی، درختان میوه‌ای و بسیاری دیگر اشاره کرد.

مشخصات ویلا جنگلی آمل:

ویلا جنگلی آمل در دامنه رشته کوههای البرز در دامن طبیعت قرار دارد. این ویلا نوساز در متراژزمین 235 مترمربع و در بنای 184 متر مربع می باشد. این ویلا نوساز دارای حیاط بزرگ و زیبا سازی شده می باشد. ویلا جنگلی آمل بصورت نیم پیلوت ساخته شده است و دارای تعداد خواب 3 عدد می باشد و تمام انشعابات ان نصب بوده است.این ویلا جنگلی آمل در جای امن و دلنشین قرار داردو برای سرمایه گذاری بهترین مکان می باشد. ما به شما خرید این ویلا را پیشنهاد می کنیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه