امروز سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی مبله متل قو

معرفی شهر متل قو

متل قو یا سلمانشهر یکی از شهرهای توریستی است که در استان مازندران قرار دارد. این شهر، که به دلیل وجود یک متل به نام قو به این نام معروف شده است، یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر است و به‌ خاطر داشتن ساحلی زیبا و منظره‌های طبیعی میزبان گردشگران بسیاری است.

اطلاعاتی درمورد متل قو

جمعیت: بر اساس آخرین سرشماری کشوری در سال 1395، جمعیت متل قو 16,427 تن است. 

زبان و نژاد: مرد سلمانشهر یا متل قو به زبان فارسی و مازندرانی سخن می گویند و از تبار مازنی یا مازندرانی به شمار می آیند.

اقتصاد: اقتصاد متل قو بیشتر بر گردشگری متکی است. خدمات اقامت و تغذیه، حمل و نقل، تورهای گردشگری، تفریحات آبی، تفریحات هیجانی، فروش سوغات، تولید صنایع دستی و... از فعالیت هایی به شمار می آیند که مردم متل قو به آن اشتغال دارند. در روستاهای اطراف کشاورزی و دامداری هم رواج دارد.

جاذبه های دیدنی در متل قو

روستای اسبچین از توابع سلمان‌شهر است و طبیعت بی‌نظیری دارد. نام این روستا از دیواره‌های سنگی کوه البرز گرفته شده که سفید‌رنگ است و از فاصله دور تصویر خیره‌کننده‌ای دارد. رودخانه‌ای به همین نام در این روستا جریان دارد که از چشمه گوشیر سرچشمه می‌گیرد و طراوت بیشتری به این منطقه می‌بخشد. در فصل‌های مختلف عمق آب این رودخانه تغییر می‌کند و در زمان‌هایی که عمق آن زیاد است قسمت‌هایی را برای قایق‌سواری تجهیز می‌کنند.

متل قو دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است و در فصول مختلف سال چنین شرایطی دارد:

بهار: در فرودین ماه، این شهر هنوز کمی حال و هوای زمستان دارد، در اردیبهشت ماه به زیباترین شکل می رسد و خرداد ماه کم کم گرم می شود.

تابستان: تابستان های متل قو شرجی ست و پر از رطوبت و بوی دریا. 

پاییز: پاییزهای متل قو پرباران و تا اندازه ای سرد و مرطوب است. در سفر پاییزی به این شهر بارش های سیل آسا و لحظه ای را در نظر داشته باشید.

زمستان: زمستان های متل قو نیز سرد و مرطوب است و به ندرت برف در آن می بارد. 

مشخصات ویلا شهرکی مبله متل قو

ویلا شهرکی مبله متل قو در شهرستان سلمانشهر در استان مازندران در شهر متل قو قرار گرفته است. این ویلا شهرکی مبله دارای بنای دوبلکس و دارای تعداد خواب 4 عدد که هر 4 خواب ان بصورت مستر بوده است. متراژزمین این ویلا شهرکی مبله دارای 770 مترمربع زمین و 650 مترمربع بنا می باشد. ویلا شهزکی مبله دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند تکبرگ و پایان کار و پروانه ساخت می باشد..این ویلا شهرکی مبله متل قو در بهترین و برندترین جای شهرکی در متل قو می باشد. اگر در قصد خرید ویلا شهرکی در متل قو هستین ما به شما خرید این ویلا را پیشنهاد می کنم. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از مکان با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه