امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

کشور قبرس تحت عنوان جمهوری قبرس یک کشور جزیره ای بوده و پایتخت آن شهر نیکوزیا است. زبان رسمی مردمان این کشور با توجه به دو بخش یونانی و ترک نشین این کشور، زبان های ترکی و یونانی است. ترک های موجود در این کشور دارای دین اسلام و یونانی ها اردوتوکس می باشند. این جزیره زیبا دارای گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است و گردشگری به عنوان یکی از منابع اصلی درآمد این کشور است. تهیه و تنظیم این مقاله توسط پرشیا هومز انجام گردیده است و هرگونه کپی برداری از هر بخش این مقاله شرعاً و قانوناً حرام است. صنایع موجود در این کشور بیشتر محلی و دستی بوده و چندان پیشرفته نیستند. کشور قبرس یکی از کشورهایی می باشد که امکان سرمایه گذاری در کشور خود را از طریق خرید ملک در قبرس شمالی برای متقاضیان بین المللی فراهم آورده است که این فرایند دارای شرایط مختص به خود می باشد. 

اخذ اقامت و تابعیت با خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس و سرمایه گذاری در این کشور به عنوان یکی از آسان ترین و ساده ترین راه ها جهت دریافت اقامت دائم کشور قبرس تلقی می گردد. به کمک این روش متقاضی نه تنها برای خود و خانواده شامل همسر و فرزندان زیر 24 تا 25 سال به اقامت دائم کشور قبرس دست پیدا می نماید، بلکه می تواند برای والدین خود و همسر (در صورت اثبات وابستگی) نیز درخواست اقامت دائم دهد. از جمله مزایای خرید ملک در قبرس عدم نیاز به حضور در این کشور است و متقاضی برای حفظ اقامت خود کافی است در طی دو سال تنها یک روز در کشور قبرس حضور داشته باشد و تقریبا بدون شرط حضور است. افرادی که تمایل دارند تا تابعیت و پاسپورت کشور قبرس را دریافت نمایند باید 5 سال در این کشور زندگی نمایند، با دریافت تابعیت قبرس امکان سفر به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا فراهم می گردد. متقاضیان خرید ملک در قبرس برای دریافت اقامت دائم این کشور باید دارای شرایط تشریح شده در زیر باشند. 

خرید ملک در قبرس: 

متقاضی باید ملکی نوساز به ارزش حداقل 60 هزار پوند در قبرس خریداری نماید
سپرده بانکی در کشور قبرس: متقاضی باید مبلغ 30 هزار یورو در یکی از بانک های کشور قبرس سپرده گذاری نماید که این مبلغ برای مدت سه ماه بلوکه می شود.
اثبات در آمد سالیانه: متقاضی باید ثابت نماید که برای پوشش دهی هزینه زندگی خود و خانواده در کشور قبرس دارای درآمدی خارج از کشور قبرس است. این درآمد شامل سی هزار یورو برای شخص اصلی و 5 هزار یورو به ازای هر یک از اعضای خانواده شامل همسر و فرزندان و 8 هزار یورو به ازای هر یک از والدین در سال است.

شرایط اخذ وام برای خرید ملک در قبرس

قبرس جنوبی با جمعیت حدود یک میلیون و 200 هزار نفر از جمله کشور های عضو اتحادیه اروپا می باشد، که با خرید ملک در این کشور پس از 5 سال، می توانید به پاسپورت این کشور دست یابید، در نتیجه می توانید در کلیه کشور های عضو اتحادیه اقامت داشته باشید، و به کشور هایی نظیر سوئد به راحتی رفت آمد کنید. خدمات ویژه ای که دولت قبرس به متقاضیان جهت خرید ملک در این کشور می دهد، اعطا وام های دولتی با سود بسیار پایین 2 تا 4% و تا سقف 70% قیمت ملک می باشد. این موضوع باعث می شود خرید ملک قبرس یک فرصت بسیار استثنایی برای اخذ اقامت مخاطبین باشد.

واجدین شرایط خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس و خرید ملک در قبرس جنوبی همانند دیگر کشورها دارای قوانینی است و افراد متقاضی باید واجد این شرایط باشند. سرمایه گذاران جهت خرید ملک در قبرس باید حداقل دارای سرمایه ای معادل 300 هزار یورو باشند و همچنین از طریق پرینت بانکی تمکن مالی خود را به اثبات برسانند. از جمله شرایط خرید ملک در کشور قبرس سن بالای 18 سال و داشتن گواهی عدم سوء سابقه کیفری است. جهت خرید ملک در این کشور هیچ نیازی به مدرک زبان و یا انجام هر گونه تست پزشکی وجود ندارد. تمامی افراد خانواده متقاضی شامل همسر و فرزندان زیر 24 تا 25 سال وی و همچنین والدین خود متقاضی و همسر وی نیز مشمول پرونده می گرند. برای جلوگیری از اتلاف سرمایه و هرگونه مشکلات در زمینه خرید ملک در قبرس بهتر است که از مشاوره کارشناسان کارآزموده مهاجرت به قبرس مؤسسات معتبر استفاده نمود تا فرایند خرید ملک و سرمایه گذاری با خیال راحت انجام شود.

مراحل قانونی خرید ملک در قبرس

همانگونه که اشاره نمودیم برای خرید ملک در قبرس هیچگونه شرط حضوری وجود ندارد. خرید ملک در قبرس نیازمند حداقل 60000 پوند سرمایه است. فرد باید در ابتدا ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس حسابی را در یکی از بانک های کشور قبرس افتتاح نماید و پول به مبلغ ارزش ملک درون این حساب بلوکه می گردد و پس از طی نمودن تمامی مراحل قانونی ملک تحویل خریدار داده شد و پول بلوکه شده تحویل فروشنده می گردد. تمامی مراحل باید در مدت زمان 21 روز پس از بستن قرارداد انجام شود. در بسیاری از این مراحل پرشیا هومز با بهره گیری از تجربه متخصصان با تجربه می تواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه