امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

هنگامیکه شما تصمیم به خرید ملک در ترکیه می گیرد قطعا سوالهایی در ذهن شما نقش می بندد که در زیرسوالهای رایج پاسخ داده شده اند.

س: آیا خرید ملک در ترکیه مالکیت دایمی دارد؟

ج: بله تمام املاک در ترکیه دارای مالکیت دایمی هستند،و کسی که اقدام به خرید ملک می کند تا زمانیکه ملک را نفروشد،ملک متعلق به مالک می باشد.

س:قیمت املاک چگونه تعیین می شود؟

ج: اگر شما ملک خود را از پروژه های سازنده ها خریداری کنید،قیمت را سازنده تعیین می کند.صرف نظر از کارمزد آژانس املاک،از طریق هر کس اقدام به خرید ملک کنید،چه مستقیم چه از طریق واسطه قیمت ایکسان است.

س: چرا باید از طریق آژانس املاک شما ملک را خریداری کنم؟

ج: آنتالیا به علت توریستی بودن هر کس از قبیل راهنمای تور،افراد شاغل در چرم فروشی ها،طلا فروشی ها و... اقدام به معرفی املاک به خارجیان می کنند،ولی اشرکت ما ثبت رسمی شده است و فعالیت ما فقط در زمینه املاک می باشد اولا شام قابلیت دسترسی به تمام پروژه های مجود در آنتالیا را دارا می باشید،همچنین در صورت هر مشکلی امکان دسترسی به ما و رفع مشکل شما در زمینه ملکتان آسان تر از دسترسی به راهنمای تور،فروشنده چرم فروشی و.... می باشد.

س:ایرانیها چگونه می توانند اقدام به خرید ملک در ترکیه بنمایند؟

ج: طبق قانون جدید ایرانیانی که دارای پاسپورت ایرانی می باشند می توانند ملک خریداری کنند.

ایرانیانی که پاسپورت دوم دارند بر اساس وضیت پاسپورت دومشان که متعلق به کدام کشور است باید بررسی شود.لازم به توضیح است که قوانین خرید ملک در ترکیه برای اتباع خارجه به این شرح است که هر کشوری اجازه خرید ملک به اتباع ترکیه را در آن کشور بدهد ان ملیت نیز امتیاز متقابل خرید ملک در ترکیه را خواهد داشت.برای اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

س: در پروژه های تمام شده و یا در حال ساخت مقدار ودیعه چقدر است؟

ج:معمولا برای اینگونه پروژه ها شما در حدود 3000 یورو به عنوان رزرو ملک پرداخت می کنید.

س:نحوه پرداخت مبلغ ملک چقونه است؟

ج: در پروژه های در حال ساخت یا نوساز معمولا بر اساس شرایط سازنده می باشد.بعضی از سازنده ها حتی اقدام به ارایه ملکشان بصورت قسطی می نمایند.ولی اکثرا بعد از پرداخت ودیعه خریدار 30% مبلغ کل قیمت ملک را در چهار هفته باید پرداخت کند.ولی لازم به توضیح است که شرایط پرداخت در موقع تنظیم قرار داد خرید قابل گفتگو و حل و فصل می باشد.

س: برای خرید ملک احتیاج به چه مدرکی می باشد؟

ج: اصل و کپی پاسپورت که به زبان ترکی ترجمه شده باشد و عکس پرسنلی

ترجمه مدارک توسط واحد نظامی ترکیه کرد بررسی قرار می گیرد که فرد خریدار هیچگونه پرونده جنایی و یا هیچگونه فعالیتی بر ضد دولت ترکیه نداشته باشد.و ملکی که توسط خارجیان خریداری می شود باید مورد بازرسی قرار گیرد تا نزدیک مناطق نظامی و یا فعالیتهای نظامی جانبی استفاده نشود.

س: بعد از دریافت مجوز از واحد نظامی برای خرید ملک چه اقدامی باید انجام بپذیرد؟

ج:شرکت ما تمام مراحل پیش کنترل را انجام می دهد و شما اقدام به امضا سند انتقالی به نام خود مقابل نماینده اداره ثبت اسناد املاک ترکیه انجام میدهید تا اطلاعات شما در سند رسمی درج شود و سپس اقدام به پرداخت مالیات نقل و انتقال سند می نمایید.

س: آیا شما فردی که آشنایی به زبان فارسی داشته باشد را در اختیار دارید؟

ج: بله شرکت ما افراد مجرب و متخصص که آشنایی کامل به زبان فارسی را دارا باشند به عنوان راهنما در اختیار شما قرار می دهد تا در تمام مراحل همراه شما باشند و به شما کمک کنند.

س:آیا املاک دارای هزینه شارژ ماهیناهه می باشند؟

ج: بله هنگامیکه شما ملکی را که مستقل نیست خریداری می کنید،دارای شارژ ماهیانه جهت نگهداری مجموعه وجود دارد که توسط سازنده و یا هیات مدیره مجموعه اعلام می گردد.موقع خرید ملک می توانید از ما بخواهید تا هزینه شارژ ماهیانه ملک را به اطلاع شما برسانیم.

س: آیا من می توانم ملکم را بیمه کنم؟

ج: بله،بر اساس متراژ ملک و نوع بیمه از قبیل آتش سوزی،زلزله،جنگ داخلی،سیل،برخورد ماشین و یا هواپیما با ملک و.... محاسبه می شود که معمولا خیلی گران قیمت نمی باشد و بین 90 تا 300 یورو در سال خواهد بود.

س:آیا من می توانم ملک خود را اجاره بدهم؟

ج: بله،بهترین زمان توریستی در آنتالیا از اواسط فروردین ماه شروع و تا اواسط آبان ماه ادامه مییابد که در زمستان قیمت اجاره ملک قدری ارزانتر از بقیه سال می باشد.

س:آیا املاک در آنتالیا و آلانیا مبله می باشند؟

ج: بعضی از سازنده ها آشپزخانه مبله به مالک تحویل می دهند (یعنی با یخچال،اجاق گاز،فر،ماشین لباسشویی و....)و مبلمان دیگر خانه به عهده مالک می باشد،شما می توانید با تماس با ما در مبله کردن خانه تان به شما کمک کنیم.

س:هزینه زندگی در آنتالیا چقدر است؟

هزینه زندگی در آنتالیا بسیار ارزان می باشد و شهر آنتالیا دارای ترافیک نمی باشد و امکان دسترسی به تمام نقاط شهر از طریق سیستم حمل و نقل شهری بسیار ساده است.به عنوان مثال هزینه نان 0.50 لیر ترکیه،گوشت 17 لیر ترکیه در هر کیلو،بلیت اتوبوس شهری 1.50 لیر ترکیه،کره 1،5 لیر ترکیه،مرغ 4.90 لیر ترکیه در هر کیلو.خیار 1 لیر در هر کیلو،گوجه فرنگی 1 لیر در هر کیلو و....بنزین در ترکیه بسیار گران می باشد.

س:آیا امکان بازدید از پروژه ها توسط شرکت شما میسر می باشد؟

ج: این مهمترین قسمت کار ما می باشد،شام قبل از سفر به آنتالیا می توانید نیازتان را به ما اعلام کنید تا شام را دقیق راهنمایی کنیم و در هنگام حضوردر آنتالیا هم ما به سرویس ایاب ذهاب شما را از نزدیک با پروژه ها آشنا می کنیم تا پروژه ای که مد نظر شما هست را پیدا کنید.

لیست کشورهایی که امکان خرید ملک در ترکیه دارند عبارتند از:

آندورا، آرژانتین، استرالیا، اتریش، باهاما، بحرین، بنگلادش، باربادوس، بلژیک، بلیز، بنین، بولیوی،بوسنی هزرگوین، بوتسوانا، برزیل، کامرون، کانادا، کیپ ورد، جمهوری آفریقای مرکزی، شیلی، کلمبیا،کاستاریکا، ساحل عاج، کرواسی، دانمارک، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، استونی، فنلاند، فرانسه، گابن، آلمان، غنا، گینه، گرانادا، گواتمالا، گویان، هاؤیتی، هندوراس، مجارستان، ایرلند، اسراؤیل، ایتالیا،ایران و جاماؤیکا، ژاپن، کره، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالاوی، مالزی، مالی، مالت، موریتانی،موریس، مکزیک، موناکو، موزامبیک، هلند، نیوزلند، نیکاراگوؤه، نیجریه، نروژ، پاناما، پاراگوؤه، پرو،فیلیپین، لهستان، پرتغال، سن مارینو، سنگال، صربستان و مونته نگرو، سنگاپور، سومالی، آفریقای جنوبی، اسپانیا،سوؤد، سوؤیس، تانزانیا، جمهوری ترکی قبرس شمالی، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، اروگوؤه و ونزوؤلا.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه