امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

دلایل مهم سرمایه گذاری در ترکیه 

یکی از مزیت ‌های کشور ترکیه از نظر سرمایه گذاری موقعیت مرکزی آن است این موقعیت جغرافیایی ایده‌ آل (قرار گرفتن در مرکز شاهراه ارتباطی: آسیا، اروپا، آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه) باعث شده سرمایه گذاران بسیاری این کشور را برای اهداف تجاری خود انتخاب کنند.

علاوه بر این سالیانه بیش از 28 میلیون نفر توریست به ترکیه سفر می‌ کنند که همین امر صنعت توریسم ترکیه را در رده یکی از بزرگ‌ ترین صنعت‌ های گردشگری دنیا جای می دهد.همه این عوامل باعث شده است تا جایگاه اقتصادی ترکیه در طی چند سال اخیر رشد چشمگیر و قابل ملاحظه ‌ای داشته باشد.

سیاست گذاری های درست و فراهم آوردن زیرساخت های لازم و بهره گیری بجا از استعدادهای بالقوه ترکیه موجب جلب توجه و استقبال کشورهای دیگر  و به تبع آن رشد سرمایه گذاری طی سال های اخیر شده و کشور ترکیه را در رده ششمین اقتصاد برتر اتحادیه اروپا قرار داده است بر این اساس ترکیه طی 8 سال گذشته بالغ بر 94 میلیارد دلار سرمایه داشته و یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا برای تاجران و کارآفرینان بوده است.

همین مسائل موجب شده بسیاری از سرمایه گذاران در ترکیه، علاوه بر اهداف اقتصادی_تجاری خود نظیر: راه اندازی کسب و کار، سرمایه گذاری و بهره مندی از سودآوری سرمایه گذاری خود  بدنبال مهاجرت به این کشور نیز باشند.

رشد روز افزون اقتصاد ترکیه

به دلیل رشد روز افزون شاخص های اقتصادی کشور ترکیه، در سال های اخیر تمایل تجار و فعالان اقتصادی ایران برای ورود به بازار ترکیه و سرمایه گذاری در آن، افزایش یافته است. البته، ناگفته پیداست ایرانیان تنها علاقمندان سرمایه گذاری در کشور ترکیه نیستند و سایر همسایگان ما همچون: جمهوری آذربایجان، عراق و عربستان صعودی، نیز پیرو برخی کشورهای اروپایی، تمایل زیادی به این امر نشان داده اند. مقاله های درج شده در زیر، حاوی اطلاعات دقیق تری پیرامون میزان رشد اقتصادی ترکیه، کشورهای اروپایی سرمایه گذار در ترکیه و علل موفقیت آمیز بودن این سرمایه گذاری ها، هستند و می توانند نکته های بیشتر و مهمتری را در اختیار شما قرار بدهند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه