امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

خرید ویلا شهرکی متل قو

معرفی شهر متل قو

متل قو یا سلمانشهر یکی از شهرهای توریستی است که در استان مازندران قرار دارد. این شهر، که به دلیل وجود یک متل به نام قو به این نام معروف شده است، یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر است و به‌ خاطر داشتن ساحلی زیبا و منظره‌های طبیعی میزبان گردشگران بسیاری است. شما هم می‌توانید با اجاره آپارتمان در متل قو محل اقامت دلخواهتان را از اتاقک رزرو کنید و راهی این شهر جذاب شوید. متل قو از یک طرف به جنگل نزدیک است و از طرفی دیگر در حاشیه دریای خزر قرار دارد و ساحل آن مکان مناسبی برای استراحت و انجام تفریحات آبی است. مراکز تجاری و خرید محبوبیت این منطقه را بیشتر کرده‌اند و گردشگران می‌توانند هنگام سفر به متل قو در کنار استفاده از جاذبه‌های طبیعی وسایل مورد نیاز خود را به‌راحتی تهیه کنند. در ادامه از جاهای دیدنی متل قو بیشتر می‌گوییم و برایتان پیشنهادهای ویژه‌ای داریم.

خلاصه ای در مورد هتل متل قو

چندسالی است نمایی از یک مجتمع ساختمانی عظیم در مسیر رامسر به نوشهر، در متل قو چشم نواز مسافرینی است که از این مسیر عبور می کنند. این مجتمع چیزی نیست جز مجتمع تجاری مسکونی تفریحی قو الماس خاورمیانه که هتلی 5 ستاره نیز در دل خود جای داده است. این هتل 5 ستاره قرار است در 35 طبقه و 240 سوئیت شیک در خدمت مسافرین همیشگی شمال باشد. همچنین اخیرا شرکت هتلهای زنجیره ای ملیا قصد راه اندازی هتل جدیدی در کنار این هتل را دارد.
به نقل از وبسایت این پروژه،  هتل 5 ستاره ی دولوکس بین المللی الماس در 35 طبقه و 240 سوئیت فوق العاده زیبا و مجلل همراه با تجهیزات کآمل رفاهی طراحی و در حال ساخت است. این مجموعه به همراه بخش برندینگ تجاری، جمعاً به مساحت 72 هزار مترمربع، 14 واحد رویال سوئیت استثنائی، 8 سوئیت ویژه، 8 واحد رستوران، سالنهای جشن و کنفرانس به منظور برگزاری مراسم، همایش و جشنهای بزرگ، فروشگاههای مختلف، گالری آثار هنری، کتابخانه، سایت اختصاصی کامپیوتر و فضاهای خدماتی و رفاهی به همراه لابی با طراحی فوق مدرن و چشم نواز را در خود جای داده است.

جاهای دیدنی در متل قو

وستای اسبچین از توابع سلمان‌شهر است و طبیعت بی‌نظیری دارد. نام این روستا از دیواره‌های سنگی کوه البرز گرفته شده که سفید‌رنگ است و از فاصله دور تصویر خیره‌کننده‌ای دارد. رودخانه‌ای به همین نام در این روستا جریان دارد که از چشمه گوشیر سرچشمه می‌گیرد و طراوت بیشتری به این منطقه می‌بخشد. در فصل‌های مختلف عمق آب این رودخانه تغییر می‌کند و در زمان‌هایی که عمق آن زیاد است قسمت‌هایی را برای قایق‌سواری تجهیز می‌کنند.

شما می‌توانید برای رزرو ویلا و سوئیت در متل قو و نزدیک به روستای اسبچین در صفحه اصلی سایت ما نام این شهر را جستجو کنید و اقامتگاه‌های منطقه را ببینید.

مشخصات ویلا شهرکی در متل قو

خرید ویلا شهرکی در متل قو در بهترین جای متل قو و برند در سلمانشهر ساخته شده است. این ویلا دوبلکس دارای متراژزمین 350مترمربع و بنایی 250 مترمربع می باشد. ویلا دوبلکس شهرکی دارای حیاط فضاسازی شده با کاشت درختچه می باشد. خرید ویلا شهرکی متل قو دارای تعداد 4 خواب می باشد که 3 خواب ان مستر می باشد. از ویژگیهای خوب این ویلا بودن در منطقه جنگلی و شهرکی می باشد. خرید ویلا شهرکی متل قو دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند ثبتی و جواز ساخت و پایان کار می باشد. ما به شما خرید این ویلا را پیشنهاد می کنیم و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه