امروز چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا دوبلکس نوساز استخردار آمل

معرفی شهرستان آمل

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. مرکز این شهرستان شهر آمل است.

این شهرستان با جمعیتی برابر با370774 نفر جمعیت (شهر آمل؛ 271269 نفر) و 3074٫4 کیلومتر مربع مساحت دارای شش شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت، بابکان و امام‌زاده عبدالله و پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله است.شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با ارتفاع 76 متر از سطح دریا در 52 درجه و 21 دقیقه طول شرقی و 36 درجه و 25 دقیقه عرض شمالی و در فاصله 70 کیلومتری غرب ساری، مرکز استان، 18 کیلومتری جنوب دریای خزر و شش کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و 180 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

تاریخچه شهرستان آمل

شهرستان باستانی آمل که از واژه آمل که گونه پهلوی آن آموی (Amui) است، نصراله هومند در جزوه آشنای مختصری با شهر آمل می‌نویسد: «تز میان همین اقوام مهاجر آریائی (آزادگان) مادها و آماردها شاخه‌ای دیگر با نام آموهائی برای به دست آوردن سرزمینی بزرگ و آباد از سرزمین اصلی خود مهاجرت نموده و در کناره رود هراز (هرهز) آرام یافتند. چنان‌که این قوم توانستند در کنار (ه) غربی همین رود شهری را بنا کنند و نام قبیله و قوم هود را بر آن شهر بنهند. با گذشت زمان به گونه‌های: آموری، آمو، آمل بدل شد.»

موقعیت جغرافیای آمل

شهر آمل واقع در جلگه مازندران و طرفین رود هراز با بلندای 76 متر از گستره دریا در 52 درجه و 21 دقیقه بلندای شرقی و 26 درجه و 25 دقیقه عرض شمالی و در فاصله 70 کیلومتری غرب ساری، مرکز استان، هجده کیلومتری جنوب دریای مازندران و شش کیلومتری شمال دامنه کوه البرز و 180 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

اب و هوای شهرستان آمل

آب و هوای شهرستان آمل نظیر سایر نقاط مازندران است؛ در تابستان‌ها گرم و مرطوب و در زمستانها ملایم. حداکثر ریزش باران در ماه آذر و حداقل آن نیز در ماه تیر است؛ و دارای آب و هوا خاص در مناطق خود می‌باشد.

جاهای دیدنی در آمل

جاهای بسیار  عالی و زیبای در آمل شآمل ییلاقات آمل و جنگلها و مراکز خرید و تفریحی در آمل قرار دارد که به یکی از نمونه های ان کوه امیری می پردازیم.

قله امیری در ییلاق امیری در دهستان بالا لاریجان بخش لاریجان شهرستان آمل استان مازندران ایران واقع شده‌است. قله در رشته کوه‌های فیروزکوه واقع گردیده و از ناحیه غربی به‌آبادی‌های بزرگ ده‌گانه مشهوری چون هاره، لارین، ترا، اخازیر، اخا، شمس‌آباد، گل‌پاشا و وانا محدود می‌گردد.

مشخصات ویلا نوساز استخردار آمل

این ویلا نوسازاستخردار آمل  در منطقه زیبا و دلنشین و امن در استان مازندران در شهرستان آمل ساخته شده است. این زمین در متراژ زمین 185 متر متراژ بنا 130 متر بصورت دوبلکس ساخته شده است و دارای تعداد خواب 3 عدد می باشد.ویلا ی نوساز استخردار آمل دارای پایان کار و پروانه ساخت و تمام مستندات قانونی ان فراهم می باشد. ویلا نوساز استخردار آمل در منطقه شهرکی و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد. قیمت اعلام یاین ویلا نوساز استخر آمل 600 میلیون می باشد برای بازدید و اطلاعات بیشتر ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه