امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا نوشهر

معرفی شهرستان نوشهر

شهرستان نوشَهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است که از غرب به شهرستان چالوس، از شرق به شهرستان نور، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است. مرکز این شهرستان شهر نوشهر است.این شهر دارای بندر بوده و از دیرباز با کشورهای حاشیه دریای خزر مراودات تجاری داشته و دارد همچنین شهر بندری نوشهر دارای فرودگاه بوده و نزدیکترین فرودگاه از شرق مازندران به آن ساری و از غرب به آن رامسر می‌باشد. زبان مردم این شهرستان تبری با گویش کجوری است که به گویش مردم شهرستان نور و شرق چالوس شباهت دارد.

این شهرستان در تاریخ به همراه شهرستان نور، شهرستان چالوس و شهرستان تنکابن یک ایالت کهن و تاریخی به نام رویان را تشکیل می‌دادند که مرکز آن شهر کهن کجور بود که بعدها به رستمدار و استندار تغییر نام داد. شهر کهن رویان محل حکومت سلسله پادوسپانیان بود که دومین سلسله طولانی جهان پس از سلسله آفتاب در ژاپن بود و حدود 1000 سال در این منطقه حکومت کردند.

منطقه کجور

محدوده تاریخی کجور از شمال به دریای مازندران از غرب به رود چالوس از شرق به سولده(نور) و از جنوب به دره نور محدود می شود. منطقه کجور به همراه کلارستاق، لنگا، تنکابن، سختسر و هوسم بخشی از رویان کهن بود که بعد ها رسمتدار نام گرفت. رویان کهن از نواحی غربی طبرستان محسوب می شده است.

مناطق دیدنی و زیبا در نوشهر

نوشهر دارای مناطق بکر و دست نخورده زیبا از جنگل و دریا را دارا می باشد و همچنین دارای کوهها و ییلاق زیبا می باشد. که یکی از مناطق ییلاقی ان کجور و ونوش وغیره می باشد.

پارک سی سنگان

پارک جنگلی سی سنگان که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان نوشهر به شمار می رود، همچنین وظیفه حفظ و حراست از گونه های حفاظت شده و نادر گیاه شمشاد به عهده دارد. این پارک جنگلی از جمله جنگل های جلگه ای شمال ایران محسوب می شود که ترکیب و تنوع گونه های درختی آن جذابیت بسیار زیادی دارد. در این پارک جنگلی درختان بلوط با قطر بیش از دو متر و همچنین گونه های شمشاد و افرا را می توان مشاهده کرد. علاوه بر این، مساحت قابل توجه و در کنار دریا قرار گرفتن آن، به جذاب بودن این مکان گردشگری افزوده است. تنوع گونه های طبیعی در پارک جنگلی سی سنگان، در قیاس با سایر پارک جنگلی نور و موارد مشابه بیشتر است. این پارک نیز در 27 کیلومتری جاده نوشهر به نور واقع شده است و از شمال به دریای خزر، از جنوب به سلسله جبال البرز، از غرب به روستای توسکاتک و از شرق به روستای صلاح الدین کلا احاطه شده است. مساحت این پارک در حدود 602 هکتار است و زیستگاه انواع گونه های درختی و جانوری است. پارک جنگلی سی سنگان که در شهرستان نوشهر واقع شده، به لحاظ پوشش گیاهی و جذب گردشگر، از پارک های شاخص کشور محسوب می شود. این پارک همچنین دارای آب وهوای مرطوب، با زمستان ملایم و میانگین بارندگی سالانه 1100 میلی‌متر است. پارک جنگلی سی سنگان یکی از بهترین و با ارزش ترین پارک‌های جنگلی شمال کشور است که بخشی از آن ذخیره گاه و بخش دیگر تفرجگاه در نظر گرفته شده است. قسمت جنوبی این پارک زیباتر است و هیچ نوع مداخله پرورشی و قطع درخت در آن انجام نشده است. به طور کلی محوطه پارک از نظر توزیع گیاهی به سه بخش ساحلی، جنوبی و غربی تقسیم می گردد.

مشخصات ویلا نوشهر

ویلا نوشهر در منطقه زیبا و در دامنه کوههای البرز قرار گرفته است و دارای متراژزمین 250 متر مربع و متراژبنای 165 متر مربع می باشد. این ویلا نوشهر در فاصله 1600 متری از جاده اصلی و فاصله 1800متری از دریا و 200متر هم از جنگل فاصله دارد. ویلا نوشهر دارای تعداد خواب 3 عدد که یکی از خوابهای ان مستر می باشد. و تعداد یه خواب در پایین ساختمان می باشد.ویلا نوشهر دارای دید عالی به جنگل و انشعابات هم نصب می باشد. ویلا نوشهر بصورت دوبلکس ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه