امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش ویلا مبله متل قو

معرفی شهر متل قو

اگر‌چه مازندران استانی توریستی است اما شهر‌های مختلف آن از جنبه‌هایی متفاوت مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. یکی از این شهر‌ها، سلمانشهر است که به علت وجود یک متل به نام قو، متل قو نیز نامیده می‌شد. جمعیت این شهر کم است به 14 هزار نفر هم نمی‌رسد.

این شهر کوچکی ولی زیبا در مجاورت دریای خزر قرار دارد و دارای یکی از بهترین سواحل استان مازندران است. همچنین، فاصله کوتاه بین ساحل دریا و دامنه کوه به زیبایی این شهر افزوده است.

وجه تسمه متل قو

سلمان شهر نام جدیدی است که بعد از انقلاب اسلامی برای این شهر انتخاب شده است. در گذشته به این شهر «ساقی کلایه» گفته می‌شد و به دلیل وجود متلی بنام قو در این شهر آن را متل قو نیز می‌شناختند. سلمانشهر، شهر جدیدی است که با شروع شهرک سازی در اوایل سال 1340 پا گرفت و در سال 1341 دارای شهرداری شد. اولین شهرک در این منطقه، «دریا گوشه» نام داشت. 

موقعیت جغرافیایی متل قو

مجاورت با دریای خزر و داشتن ساحل ماسه‌ای مناسب در نواحی شمالی شهر، ارتفاعات ییلاقی و جنگلی زیبا در دامنه‌ی کوه البرز در نواحی جنوبی شهر، فاصله‌ای اندک بین ساحل دریا و دامنه‌ی کوه و نزدیکی غاری زیبا و استثنایی بنام غار دانیال، جذابیت این منطقه را دو چندان کرده‌اند.

مسیر دسترسی متل قو

این شهر در 20 درجه و 51 دقیقه‌ی طول شرقی و 41 درجه و 36 دقیقه‌ی عرض شمالی واقع است و از نظر آخرین تقسیمات کشوری واقع در شهرستان عباس‌آباد تنکابن و بخش سلمانشهر است. سلمانشهر از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز، از شرق به شهر کلارآباد و از غرب به شهر عباس‌آباد منتهی است. مساحت این شهر بالغ بر 750 هکتار است و در فاصله‌ی 194 کیلومتری غرب ساری و 216 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد. 

مشخصات فروش ویلا مبله متل قو

فروش ویلا مبله متل قو در منطقه زیبا و برند نشین و توریستها در متراژزمین 435 متر مربع و با متراژبنای 370 مترمربع ساخته شده است.فروش ویلا ی مبله در متل قو در تعداد 4 خواب و و در بهترین منطقه توریستی و شهرکی در متل قو بصورت دوبلکس ساخته شده است. فروش ویلا مبله متل قو همچنین دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند تکبرگ و پروانه ساخت و پایان کار می باشد. قیمت اعلامی این ویلا 4300000000 تومان می باشد. اگر قصد خرید ویلایی شهرکی و زیبا دارید ما به شما خرید این ویلا را پیشنهاد می کنیم و برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه