امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش ویلا نوساز محمودآباد

معرفی شهرستان محمودآباد

شهرستان محمودآباد یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. مرکز این شهرستان شهر محمودآباد است.

این شهرستان از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان بابلسر، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می‌شود.

این شهرستان نزدیک‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است. این شهرستان دارای یک فرودگاه نظامی و آموزشی وابسته به نیروی هوایی ارتش می‌باشد که از سال 1392 با مشارکت بخش خصوصی پروازهای تفریحی و آموزشی با هواپیماهای دونفره فوق سبک برای عموم مردم در آن انجام می‌گیرد و موجب رونق گردشگری در این شهرستان شده است.

موقعیت جفرافیای محمودآباد

محمودآباد یکی از زیباترین نواحی شمال ایران و استان مازندران است که در آن ساحل دریا به باریک‌‌ترین پهنای خود می‌رسد.که از نظر توسعه توریسم ساحلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این منطقه به انواع خدمات و تجهیزات گردشگری مجهز است.محمودآباد در گذشته پیش‌بندر بوده وبه عنوان یکی از کانون‌های حمل و نقل کالاهای تجاری ایران و روسیه ایفای نقش می‌کرد که با توسعه بنا در نوشهر و انزلی از اهمیت آن کاسته شد.

از نظرجغرافیایی در 5٢ درجه و ١6 دقیقه‌ی درازای شرقی و ٣6 درجه و ٣٨ دقیقه‌ی پهنای شمالی قرار دارد.

راه‌های ارتباطی این شهرستان عبارتند از:

جاده محمودآباد – آمل به درازای ٢٣ کیلومتر

جاده محمودآباد – فریدون کنار به درازای ٢٣ کیلومتر

جاده محمودآباد – نور به درازای ٢5 کیلومتر

مشخصات فروش ویلا نوساز محمودآباد

فروش ویلا نوساز محموداباد در منطقه ساحلی و جنگلی در استان مازندران در منطقه ساحلی در محموداباد قرار گرفنه است. این ویلا نوساز بصورت نیم پیلوت ساخته شده است و دارای نمای سنگی می باشد. فروش ویلا نوساز محموداباد دارای تعداد خواب 2 عدد می باشد و در داخل این بنا طراحی خاصی ساخته شده است. در این ویلا ما شاهد حیاط بزرگ و زیبا می باشیم. فروش ویلا نوساز محموداباد دارای متراژزمین 300 متر مربع با متراژبنای 160 متر مربع می باشد و از نظر دسترسی به مناطق تفریحی و رفاهی در بهترین موقعیت مکان قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه