امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

زمین فروشی در سرخرود

این قطعه زمین ساحلی  در موقعیت مکانی عالی، نزدیک به جاده اصلی و دریای سرخرود و داخل بافت مسکونی قرار گرفته است. زمین در داخل منطقه ساحلی سرخرود و در کوچه ای منتهی به دریا قرار گرفته که با پیمودن مسافت 800 متری می توان به ساحل دریا رسید و از امکانات و طبیعت ساحلی نهایت استفاده را برد، برای رسیدن به جاده اصلی پیمودن 300متر لازم است که دسترسی راحتی برای استفاده از فروشگاه ها و مراکز تفریحی و گردشگری و خرید برند حاشیه جاده فراهم می آورد.
مساحت زمین 250 متر است که در بر 18*13 متری کوچه قرار می گیرد. هر متر از زمین  2/500 میلیون تومان و قیمت کلی زمین برابر 625 میلیون تومان می شود که با اسناد تکمیلی سند مالکیت تک برگ شش دانگ، مجوز ساخت اماده تحویل به علاقه مند خرید زمین برای ساخت ویلا می باشد.
شهر سرخرود که یکی از شهرهایی که در شمال کشور و استان مازندران قرار گرفته است. از موقعیت جغرافیایی و شهرهایی که سرخرود به آن متصل است،می توان به شهر توریستی-ساحلی محموداباد در غرب  و دوشهر بابلسر و فریدونکار در شرق و آمل و جاده اصلی هراز در جنوب آن اشاره کرد،که مدت فاصله زمانی سرخرود از این شهرها زیر 10 الی 15 دقیقه است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه