امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

سرمایه گذاری در شمال خرید زمین هکتاری 

اگر قصد خرید زمین سنددار با متراژ بالاجهت شهرک سازی در حاشیه جنگلی متل قو شمال کشور مازندران هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که به عکس ها و توضیحات و مشخصات این ویلا نگاهی بیندازید.
موقعیت مکانی و جغرافیایی این زمین اکازیون فروشی جنگل اشاره می کنیم که در منطقه خوش آب و هوا و ویلایی نشین در متل قو در مازندران با موقعیت مکانی ممتاز که از شرق به شهر رویان و نور و از سمت غرب چسبیده به شهر عباس اباد و با توجه به پتانسیل های گردشگری و شرایط آب و هوایی بینظیر و چشم انداز همزمان به دریا و جنگل این منطقه را گزینه مناسبی جهت سرمایه گزاری و ویلا سازی و خرید ویلا در منطقه متل قو کرده است.
قطعه زمین فروشی در حاشیه جنگلی در بهترین منطقه متل قو با دید کامل به دریا جنگل و کوه و همچنین دسترسی آسان به جاده اصلی و بدون محدودیت ساخت ویلا و مناسب جهت شهرک سازی و دارای سند مالکیت آماده صدور جواز ساخت می باشد.
زمین قواره ای سند دار جنگلی فروشی  با وسعت بسیار زیاد به مساحت 2 هکتار  و بر 13000 متر و قیمت هر متر مربع آن 550 هزار تومان و به قیمت کل 110 میلیارد در شمال کشور در رامسر قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید این زمین مناسب برای ساخت شهرکی ویلایی درمتل قو شمال با سند شش دانگ و ویوی جنگلی نزدیک دریا و نوار ساحلی با و پرداخت شرایطی نقد و اقساطی کاملا ویلایی نشین امن در شمال با ما تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه