امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

اگر قصد خرید و یا اجاره ویلای جنگلی در یکی از شهرهای استان گیلان یعنی فومن را دارید، اول از همه باید ببینید آیا می توانید با بودجه ای که دارید،ویلای جنگلی در فومنپیدا کنید یا خیر؟ آیا در این شهر ویلای جنگلی پیدا می شود؟ در نگاه اول با توجه به وسعت و جمعیت شهر فومن، که شهری کوچک و بی سر و صداست، شاید فکر می کنید کلبه یا ویلاهای جنگلی در این شهر وجود ندارند، اما این طور نیست. سرمایه گذاران، دست روی شهر خوبی گذاشته اند چرا که با ساخت اینگونه ویلاها، گردشگر بیشتری را به فومن جذب می کنند. از طرفی شهر فومن در مسیر ماسوله قرار گرفته، خیلی از توریست های ماسوله، مهمان این شهر زیبا یعنی فومن می شوند و می توانند چند شبی را در همین منطقه اقامت داشته باشند. پس می توانید در بنگاه های املاک و یا سایت های مجاز، به دنبال ویلای جنگلی در فومنباشید. همچنین قیمت خرید و یا اجاره ویلای جنگلی با توجه به چشم انداز و امکاناتی که نسبت به سوییت های معمولی دارند بیشتر است.

برای اینکه به یک مقایسه کلی از نظر قیمت و امکاناتویلای جنگلیدر فومن برسید به یک مورد از این ویلاها سری می زنیم. یکی از ویلاهای جنگلی فومن که برای فروش در آگهی ها گذاشته شده ویلایی با 800متر مساحت و زیربنای 250 متر مربع است. این ویلا برای افرادی که جمعیت زیادی دارند، مناسب است. این ویلا دارای 3 خواب، 3 سرویس بهداشتی و 2 مستر، استخر، باربیکیو و... است. قیمتی که برای فروش این ویلا در نظر گرفته اند، 700 میلیون تومان است که با توجه به این امکانات، معقولانه بنظر می رسد.

اگر که به اطلاعات بیشتری درباره فروشویلاهای جنگلی در فومن، خرید ویلا در گیلان، خرید ملک در گیلاننیاز دارید، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ماشما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه