امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا نوساز کلوده شمال

معرفی شهر

محمودآباد نام شهری ساحلی در مجاورت دریای خزر است. این شهر مرکز شهرستان محمودآباد است. اقتصاد این شهر برپایه گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی استوار است. محمودآباد بر سر جاده ساحلی و در مجاورت دریای خزر قرار دارد. همچنین جاده محمودآباد-آمل ارتباط آن را با جاده هراز برقرار می‌کند. مهم‌ترین شهرهای اطراف آن، نور در غرب، آمل در جنوب و فریدون‌کنار و بابلسر در شرق می‌باشد.

جاهای دیدنی در محموداباد

پارک های محموداباد،روستا و ابگرم لاویچ،ابشار اب پری،روستای دیدنی کلوده

محمودآباد یکی از زیباترین نواحی شمال ایران و استان مازندران است که در آن ساحل دریا به باریک‌‌ترین پهنای خود می‌رسد.که از نظر توسعه توریسم ساحلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این منطقه به انواع خدمات و تجهیزات گردشگری مجهز است.محمودآباد در گذشته پیش‌بندر بوده وبه عنوان یکی از کانون‌های حمل و نقل کالاهای تجاری ایران و روسیه ایفای نقش می‌کرد که با توسعه بنا در نوشهر و انزلی از اهمیت آن کاسته شد.

از نظرجغرافیایی در 5٢ درجه و ١6 دقیقه‌ی درازای شرقی و ٣6 درجه و ٣٨ دقیقه‌ی پهنای شمالی قرار دارد.

ارائه‌ خدمات‌گردشگری،ماهی‌گیری‌و کشاورزی شغل اصلی ساکنان این سرزمین را تشکیل‌می دهد. مهم‌ترین محصولات این منطقه را برنج و مرکبات تشکیل می‌دهد. سبدبافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، سفال، ظروف و مجسمه های چوبی، بافتن پارچه ها و دست بافت های سنتی از مهم ترین صنایع دستی محمود آباد به شمار می‌آیند.

راه‌های ارتباطی این شهرستان عبارتند از:

جاده محمودآبادآمل به درازای ٢٣ کیلومتر

جاده محمودآبادفریدون کنار به درازای ٢٣ کیلومتر

جاده محمودآبادنور به درازای ٢5 کیلومتر

پیشینه تاریخی لاویج

لاویج آبادی تاریخی ناشناخته ای است که از تاریخی کهن حکایت ها در دل نهفته دارد. سرزمینی که از دورانی بسیار دور، آباد و مسکونی بوده، مانند قلعه طبیعی عظیمی به نظر می رسد. از این جهت، همیشه مورد توجه فرمانروایان قرار گرفته و مامن و محل مناسبی برای آسایش حاکمان و والیان در جستجوی صلح و آرامش و یا گریخته از دشمن بود.لاویج مکان شایسته و ملجای ویژه ای برای سادات و علوی زادگانی بود که مورد تعقیب و آزار و کشتار خلفا بودند. خرابه های آثار به جای مانده از حاکمان و مقبره های امام زادگان خود دلیل صادق و شاهد عادلی بر این ادعاست.این منطقه هر چند در حاشیه و بر کنار از وقایع مهم تاریخی و سیاسی، مرحله های حساس تاریخ و فرهنگ کشور مان بوده، اما در قلمرو تاریخی و جغرافیایی اش حوادث و روی دادهای محلی فراوانی را در خود پنهان کرده است و افسانه ها، داستان ها و حکایت های آن در خور توجه، جالب و شنیدنی است.تاریخ این آبادی، تلفیقی از اسطوره ها و واقعیات است. از آن رو هنگامی که وقایع و حوادث و حکایت ها به مرز اسطوره نزدیک می شوند، هم چون تمام روایت های اساطیری مبهم و رازگونه اند.

مشخصات ویلا نوساز کلوده شمال

این ویلا نوساز در کلوده در شمال استان مازندران در بهترین جای در بین ساحل و جنگل قرار گرفته است و دارای نماس سنگی با متراژزمین 300مترمربع با 190 متر مربع بنا می باشد. ویلا نساز کلوده شمال دارای تعداد خواب 3 عدد می باشد که در داخل این بنا طراحی خاصی بکار رفته است. ویلا نوساز کلوده شمال در نزدیکی شهر آمل به محموداباد می باشد و هم به دریا و هم به جنگل دسترسی کآمل دارد. قیمت اعلامی این ویلا 600 میلیون می باشد. برای اطلاعات بیشتر و بازدید با ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه