امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

خرید ویلا جنگلی متل قو

معرفی شهر متل قو

اگر‌چه مازندران استانی توریستی است اما شهر‌های مختلف آن از جنبه‌هایی متفاوت مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. یکی از این شهر‌ها، سلمانشهر است که به علت وجود یک متل به نام قو، متل قو نیز نامیده می‌شد. جمعیت این شهر کم است به 14 هزار نفر هم نمی‌رسد.

این شهر کوچکی ولی زیبا در مجاورت دریای خزر قرار دارد و دارای یکی از بهترین سواحل استان مازندران است. همچنین، فاصله کوتاه بین ساحل دریا و دامنه کوه به زیبایی این شهر افزوده است.

موقعیت مکانی متل قو

مجاورت با دریای خزر و داشتن ساحل ماسه‌ای مناسب در نواحی شمالی شهر، ارتفاعات ییلاقی و جنگلی زیبا در دامنه‌ی کوه البرز در نواحی جنوبی شهر، فاصله‌ای اندک بین ساحل دریا و دامنه‌ی کوه و نزدیکی غاری زیبا و استثنایی بنام غار دانیال، جذابیت این منطقه را دو چندان کرده‌اند.

از جمله دیگر امتیاز‌های این شهر، قرار گرفتن در نزدیکی آب‌های زیبا و نا‌محدود خزر است که با وجود ماسه‌های نرم ساحلی، در کنار پوشش گیاهی واقعا دیدنی و زیبا، به مکانی گردشگری و بسیار مورد علاقه‌ی گردشگران تبدیل شده است.

قیمت ویلا در این شهر حتی نسبت به شهر‌های بزرگ‌تر، بسیار گران‌تر است و به همین علت کسانی که قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارند، ابتدا اقدام به خرید در این شهر می‌کنند.

جاهای دیدنی در متل قو

 می‌توانید از مسیر تنکابن به سمت دره دوهزار حرکت کنید. در مسیر دره دو هزار و سه هزار مناطق و روستاهای زیبایی مثل «اشتوج»، «امامزاده قاسم»، «اشکورمحله»، «لیر سر» و «خانیان» قرار دارند. دره‌های معروف دو هزار و سه هزار در جنوب شهر تنکابن و موازی هم هستند و می‌توانید برای گردش در آن‌ها از راهنمایان محلی کمک بگیرید یا مسیرهای پاکوب را ادامه بدهید.

بهترین زمان سفر به متل قو

بهترین فصل سفر به متل قو  یا سلمان شهر مازندران از اردیبهشت ماه تا پایان تابستان می باشد، اما در هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد.

فصل بهار و تابستان: در این فصل ها مورد استقبال بسیاری از گردشگران و طبیعت دوستان از راه های دور و نزدیک قرار است. دارای هوای مطبوع و طبیعت سرسبز نیز می باشد.

فصل پاییز و زمستان: در فصول سرما جذابیت های مخصوص به خود را دارد بویژه در فصل پاییز که طبیعتش رنگارنگ و زیباست. اما در زمستان به دلیل کاهش شدید دما، معمولا تعداد مسافران کمتری را به خود می بیند.

البته پیشنهاد می کنیم اگر حوصله شلوغی و ترافیک را ندارید در روزهای تعطیل سراغ متل قو نروید تا در ازدحام جمعیت گیر نیفتید. در عوض روزهای خلوت تر از تعطیلات رویایی در این شهر زیبا لذت ببرید.

مشخصات ویلا در متل قو 

خرید ویلا جنگلی در متل قور در بهترین منظقه توریستی در استان مازندران در شهر سلمان شهر ساخته شده است. این ویلا جنگلی دارای متراژزمین 1160 مترمربع با متراژبنای 400 متر مربع  می باشد. این ویلا جنگلی متل قو دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند ثبتی و جواز ساخت و پایان کار می باشد این ویلا نوساز جنگلی دارای تعداد 4 خواب می باشد که هر 4 خواب ان مستر می باشد و

ویلا جنگلی متل قو نوساز بوده و دارای خیاط فضاسازی شده با تمام امکانات رفاهی می باشد و ویوی کآمل به جنگل و اطراف دارد. قیمت اعلامی این ویلا 5 میلیارد می باشد. وبرای بازدید و اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه