امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا استخردار آمل

معرفی شهر آمل

شهرستان آمل از شمال به شهرستان محمود آباد، از شمال شرقی به شهرستان بابلسر، از شرق به شهرستان بابل، از جنوب به استان تهران و از مغرب به شهرستان نور محدود است.واژه آمل که گونه پهلوی آن آمویی (AMUI) است، بی گمان از قبیله باستان (آ) مردها یا (آ) ماردها گرفته شده است.مورخان باستانی باختری نام این قبیله را (مردی) (MARDIO) یا آمردی (َAMARDIO) آورده اند.آماردها قوی، نیرومند و جنگجو بوده اند و ناحیه فعلی آمل را به عنوان مرکز خود انتخاب نموده و نام خود را بر آن نهادند و بعد ها واژه (آماردها) به سبب کثرت تلفظ به آملد - آمرد و آمل بدل شد.

عوآمل تشکیل بافت تاریخی آمل

بازار: راسته اصلی بازار قدیم آمل به همراه راسته های فرعی منشعب از آن (راسته عطاران،راسته پالان دوزان،راسته نمد مالان و نوراسته) نقش مهمی در تشکیل و تعریف محدوده بافت ایفا می کنند.راسته اصلی دقیقا و بلافاصله بعد از پل دوازده چشمه (جنوب شرقی بافت) آغاز و به صورت قطری طولی در بافت حرکت کرده و تا نزدیکی های مرکز اصلی کاشی محله (مسجد جامع علی کوچک) ادامه می یابد.

پارک دهکده طلایی

آمل را می توان شهر پارک‌های استان مازندران دانست. یکی از پارک‌های درون شهری آمل، پارک دهکده طلاییست که در مواقعی که فصل سفر است و مسافر زیاد، خیلی‌ها در حاشیه‌اش چادر می‌زنند. این پارک از پل میر بزرگ شروع می‌شود و به پارک نارنجستان می‌رسد.  همچنین رود هراز از کنار این پارک می‌گذرد و انتهای آن هم به پل معلق و پل دوازده چشمه می‌رسد. راسته اصلی بازار آمل هم از این نقطه یعنی از پل دوازده چشمه شروع می‌شود، جایی که محلی‌های بساط می‌کنند و پر از بوهای خوب است.

مشخصات ویلا استخردار آمل

ویلا استخردار آمل در متراژزمین 800مترمربع و 260مترمربع بنا دوبلکس می باشد. این ویلا که طرح زیبایی با نمای سنگی دارد دارای تعداد خواب 4 عدد و هر 4خواب ان مستر می باشد. این ویلا استخردار آمل دارای حیاط بزرگ و و فضاسازی شده می باشد ویک حوضچه زیبا در داخل این حیاط می باشد.ویلا استخردار آمل دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند تکبرگ و پایان کار و پروانه ساخت می باشد. این ویلا با استخرجلو و حیاطسازی و یک استخرکودک در پشت ساختمان 50متری با باغ محدود با حدود 16 درخت مختلف پشت بام و یه اتاق دوازده متری شاه نشین می باشد. اگر قصد خرید ویلا استخردار در آمل دارید ما به شما خرید این ویلا را پیشنهاد می کنیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه