امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی در آمل

معرفی شهر آمل

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. مرکز این شهرستان شهر آمل است.

تاریخه شهر آمل

شهرستان باستانی آمل که از واژه آمل که گونه پهلوی آن آموی (Amui) است، نصراله هومند در جزوه آشنای مختصری با شهر آمل می‌نویسد: «تز میان همین اقوام مهاجر آریائی (آزادگان) مادها و آماردها شاخه‌ای دیگر با نام آموهائی برای به دست آوردن سرزمینی بزرگ و آباد از سرزمین اصلی خود مهاجرت نموده و در کناره رود هراز (هرهز) آرام یافتند. چنان‌که این قوم توانستند در کنار (ه) غربی همین رود شهری را بنا کنند و نام قبیله و قوم هود را بر آن شهر بنهند. با گذشت زمان به گونه‌های: آموری، آمو، آمل بدل شد.

جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی و طبیعی: شآمل امامزاده ها و ییلاقات آمل و مراکز زیارتی

جاذبه‌های ورزشی : شآمل  چندین سالن ورزشی،ییلاقات و...

جاذبه‌های تفریحی : شآمل پارک طلایی و مراکز خرید و...

جاذبه‌های طبیعی : شآمل جنگلها و ابندانها...

فرهنگ و مراسمات:

 شامل تیرگان و غیره...

تیرماسیزه شو یا تیرگان یکی از جشن‌های ایرانی در روز تیر از ماه تیر برابر با سیزدهم تیرماه است. عده‌ای این جشن را در روزهای دیگر و از جمله در دهم تیر برگزار می‌کنند که به اعتقاد استادان ایران‌شناس نادرست است. جشن همه ساله در کوه دماوند، آمل انجام می‌شود و همه ساله توسط زرتشتیان ایران در بیشتر شهرهای جهان و ایران نیز برگزار می‌شود

مشخصات ویلا شهرکی آمل:

این ویلا شهرکی در آمل در دامنه کوههای سزسبز البرز در استان مازندران بصورت دوبلکس ساخته شده است و دارای متراژزمین 250متر مربع و 200متر مربع بنا می باشد. این ویلا شهرکی نوساز در تعداد سه خواب که هرسه خواب ان بصورت مستر بوده است. در این ویلا ماشاهد داشتن سند تکبرگ با پروانه ساخت و پایان کار می باشد. این ویلا نوساز بوده و کلید نخورده می باشد. و دارای حیاط زیبا و دلنشین می باشد. اگر خواهان ویلا دوبلکس و زیبا و مدرن هستین ما به شما خرید این ویلا رو پیشنهاد می کنیم و با تماس با ما از اطلاعات بیشتر برخوردار شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه