امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش زمین شهرکی بابلسر

معرفی شهر بابلسر

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. این شهرستان 124٫323 نفر جمعیت دارد که معادل 4/4 درصد جمعیت کل استان است.بابلسر در سال 95 دارای 59٬966 نفر جمعیت بوده‌است. بابلسر با پهنه 1350 هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در 52 درجه و 39 دقیقه و 30 ثانیه طول جغرافیایی و 36 درجه و 43 دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

اب و هواب بابلسر

این شهر در مدار معتدل گرم قرار گرفته و ضریب اعتدال این شهر بسیار معتدل است. این ناحیه با میانگین سالیانه دمای 18/4 درجه سانتیگراد، بارش سالیانه 791 میلی‌متر و 79 درصد رطوبت یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور به‌شمار می‌آید.

از بادهای محلی این منطقه می‌توان به بادهای دشت وا، گله وا (وا به زبان مازندرانی: باد)، خزری، بادسام، کوسری وا، دشت واستریک، گله واستریک، استرآبادی وا، صورت وز و آفتاب شو اشاره کرد.

جمعیت بابلسر

بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت این شهر برابر با 59٬966 نفر جمعیت بوده‌است.مردم شهر بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

جاذبه های دیدنی در بابلسر

جاذبه‌های گردشگری رودخانه بابل بابلرود  پل معلق بابلسر  باغ وحش  جشنواره مجسمه شنی روستای کهنه‌  محله‌می‌رود

معرفی و مکان پل معلق در بابلسر

پل معلق بابلسر یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری است که در دوره پهلوی اول توسط مهندسین آلمانی و سوئدی بر روی رودخانه بابلرود ساخته شد. این پل امروزه در خیابان پاسداران این شهر قرار دارد. این پل در بهمن ماه سال 1386 با شماره ثبت 2067 به عنوان یکی از آثار ملی کشور ایران به ثبت رسیده‌است. این پل در گذشته اولین پلی بوده‌است که بخش شرقی و غربی شهر بابلسر را به هم وصل می‌کرده‌است و بسیاری از افراد این پل را نماد این شهر می‌دانند

مشخصات فروش زمین شهرکی بابلسر

فروش زمین شهرکی بابلسر در یک شهرک ارام و با امنیت کآمل در استان مازندران در شهرستان توریستی در بابلسر واقع شده است. متراژزمین شهرکی 210 مترمربع می باشد و در داخل این شهرک ویلاههایی زیبا ساخته شده است و دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد. فروش زمین شهرکی بابلسر اجازه ساخت و در داخل بافت می باشد و هیچگونه مشکل از نظر ساختن ویلایی شیک ندارد. فروش زمین شهرکی بابلسر در فاصله 2000 متری از دریا و دسترسی کآمل به مراکز خرید و تفریحی دارد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه