امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

زمین در بابلسر

مشهدسر (بابلسر)

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. این شهرستان 124٫323 نفر جمعیت دارد که معادل 4/4 درصد جمعیت کل استان است. بابلسر با پهنه 1350 هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای خزر و در 52 درجه و 39 دقیقه و 30 ثانیه طول جغرافیایی و 36 درجه و 43 دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد.

بابلسر(مشهدسر)

به گزارش خبرنکار ایرنا، بابلسر در حاشیه بزرگترین دریاچه جهان و سواحل زیبای آن قرار دارد و به سبب دوری از کوه و نزدیکی به دریا با هوای بسیار معتدل، یکی از مهم ترین مناطق گردشگری و مهمان پذیر کشور است که از سوی سازمان ایرانگردی و جهانگردی به عنوان یک قطب بزرگ گردشگری برگزیده شده است.

ناهمواری شهر بابلسر

از نظر توپوگرافی سراسر بابلسر در بخش جلگه‌ای و در موقعیت ساحلی قرار دارد و از لحاظ ناهمواری عوارض برجسته توپوگرافیک در آن دیده نمی‌شود. تقریباً هموار بوده و با شیب ملایمی از سوی رشته کوه‌های البرز به سوی دریای خزر امتداد دارد. بلندای شهر 21 متر پایین‌تر از سطح دریاهای آزاد و 7 متر بالاتر از سطح دریای مازندران قرار دارد.

شهرکهای ساحلی

شهرک دریاکنار واقع در جاده بابلسر به سمت فریدونکنار و اولین شهرک ساحلی در شمال که در زمان پهلوی دوم ساخت شد و در فصل‌های بهار و تابستان پذیرای توریست‌های خارجی و داخلی زیاده می‌باشد و برای ورود به شهرک می‌بایست کارت ورود به شهرک را همراه خود داشته باشید.شهرک خزرشهر واقع در جاده بابلسر به سمت فریدونکنار و جزء زیباترین شهرک‌های ساحلی شمال محسوب می‌شود که در فصل‌های بهار و تابستان مهمان خارجی و داخلی زیادی از این شهرک دیدن می‌کنند و برای ورود به شهرک می‌بایست کارت ورود به شهرک را همراه خود داشته باشید.

معرفی زمین در بابلسر

زمین در بابلسر در منطقه ارام و دلنشین که فاصله از دریا 1500 مترمربع می باشد و فاصله از جاده اصلی 150 مترمربع می باشد. این زمین در بابلسر دارای متراژزمین 2700مترمربع می باشد که قابل تفکییک بوده و در داخل بافت و اجازه ساخت هم دارد. زمین در بابلسر در قطعات 219 متری و 262 متری،204مترو حتی بالاتر و پایین تر تفسیم بندی شده است. زمین در بابلسربا برزمین 50 متری می باشد که قیمت پایه ان 2میلیون چهارصد تومان می باشد.این زمین جنوبی بوده و دارای سند تکبرگ می باشد. اگر در قصد خرید زمین برای ساخت ویلا یاغیر دارید می توانید با تماس با ما از اطلاعات بیشتر برخوردار شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه