امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی نمک ابرود مازندران

معرفی شهر نمک ابرود

شهرک جدید نمک‌آبرود که در دوازده‌کیلومتری غرب چالوس واقع شده قسمتی از اراضی منطقه را با وسعت تقریبی 650 هکتار در بر می‌گیرد.
حد شمالی این اراضی را دریای خزر و حد جنوبی آن را ارتفاعات مدوبن (از بلندی‌های رشته‌کوه البرز) تشکیل داده‌است. وجود پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد در قسمت شمالی این مجموعه با وسعت تقریبیِ 200 هکتار مناظر بدیعی را در این قسمت از اراضی به وجود آورده‌است. ضمن آنکه در جنوب این اراضی دامنه کوه مدوبن به صورت جنگلی فشرده و با جاذبه‌های بصریِ فوق‌العاده واقع شده‌است. طرح اولیه شهرک به وسیله مهندسین مشاور داض، چرخاب و هوارد همفری تهیه شده‌است

جاذبه های گردشگری نمک ابرود

این شهر با موقعیت ویژه آب وهوایی و وجود امکانات و تفریحات زیاد از قطب های گردشگری کشور به شمار می آید. از مشخصه های بی نظیر و متمایز نمک آبرود محیط جنگلی داخل سایت است که از توانمندی های بالقوه ی این شهرک تفریحی می باشد. در حاشیه جنوب شرقی این شهرک تله کابین نمک آبرود واقع شده است. این تله کابین مرتفع ترین تله کابین ایران است. علاوه بر این نمک آبرود دارای امکانات و جاذبه های زیادی است که از جمله آن ها می توان به باشگاه تیر اندازی، مراکز خرید، رستورانها، غرفه های بوتیک لباس و صنایع دستی، فرش، لباسهای چرم، دریاچه مصنوعی با پدالو، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری خانمها و آقایان، شهر بازی کودکان، پرواز با هواپیمای دو نفره، عکاسی زمین اسکیت، پاور هنگ گلایدر، اسکای واکر، آرایشگاه و سرانجام مرکز تفریحی ساحل دریا  اشاره کرد. اقلیم مناسب، مناظر طبیعی بدیعی را برای شهرک به ارمغان آورده است. این منطقه از شاهکارهای خلقت است که به همراه امکانات ویژه، محیطی فرح بخش را برای گردشگران مهیا ساخته است. نمک آبرود با هوایی تازه و پر طراوت و مناظری دل انگیز با سکوتی آرام بخش، محیطی مناسب برای گردش و تفریح است. 

جمعیت نمک ابرود 

از نظر جمعیت پیش‌بینی شده برای شهرک، مهندسین مشاور چرخاب با استفاده از گزارش مهندسین مشاور داض تعداد کل جمعیت واحدهای مسکونی (ویلاها آپارتمان‌ها) و هتل و متل را جمعاً 20٬000 نفر برآورد نموده‌است در حالی که درگزارش هوافرد همفری تعداد جمعیت 23٬350 نفر برآورد شده‌است. در طرح تجدید نظر شده توسط مهندسین مشاور طرح و بنا تعداد جمعیت 46٬500 نفر یا حدود 50٬000 نفر پیش‌بینی شده‌است که بیش از دو برابر ارقام قبلی است. در طرح هوافرد همفری برای شهرک نمک‌آبرود اکثر خانه‌ها مخصوص تعطیلات تصور شده‌اند، لذا تعداد جمعیت در طول سال متغیر فرض شده‌است

مشخصات ویلا شهرکی نمک ابرود مازندران 

این ویلا شهرکی نمک ابرود در بهترین منطقه توریستی در مازندران در نزدیکی شهر چالوس می باشد. این ویلا شهرکی بصورت نوساز و در متراززمین 275 مترمربع و 170 مترمربع ان بصورت دوبلکس ساخته شده است. دراین ویلا شهرکی ما شاهد 3 خواب می باشیم و با حیاط فضاسازی شده. از مشخصات خوب این ویلا داشتن مستندات قانونی شآمل سند ثبتی و پایان کار و پروانه ساخت می باشد. این ویلا شهرکی در دامنه کوههای البرز سرسیز ساخته شده است و کلید نخورده می باشد. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه