امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

خرید ویلا پلاک اول ساحلی رامسر 

این ویلا ساحلی نوساز، داخل کوچه ویلایی ساحلی منتهی به دریا در منطقه توریستی رامسر، در شمال ایران واقع شده و فاصله کمی تا دریا و لب ساحل سمت رامسر، یعنی 50 متر دارد.همچنین فاصله ویلای ساحلی از جاده اصلی رامسر مازندران 200 مترمی باشد. این فواصل اندک، دسترسی آسانی را برای ساکنین فراهم میاورد.
نمای ویلا دوبلکس، توسط آجرنما تزیین شده است. متراژ زمین ویلا 700 متر مربع و بنای دوبلکس آن400 مترمربع است. ساختمان دارای 4 اتاق خواب و 2 مستر بوده و کف اتاق ها پارکت شده و سقف ها با چوب کار شده اند. کابینت های ترک و خوشرنگ در هر دو طبقه، پنجره های دوجداره با حفاظ آهنی، درب ضدسرقت، دیوارپوشهایی با آجرنما، کمدهای دیواری اتاق خوابها،راه پله زیبای چوبی با نرده های کلاسیک، تراس بزرگ با دید عالی هم به دریا و هم به جنگل، استخر رو باز با ویوی ابدی به دریا، فضای داخلی ساختمان را تشکیل می دهند. همچنین کلیه انشعابات ویلا نیز وصل می باشد. طراحی حیاط بگونه ایست که قسمتی به باغچه و قسمتی هم به مسیر ورودی ساختمان اختصاص یافته است.
قیمت اعلامی فروش این ویلاساحلی 14 میلیارد تومان است. با برخوردار بودن از سند مالکیت تکبرگ، پروانه ساخت و پایان کار، می توانید با خیالی آسوده از طریق سایت، اقدام به خرید این ویلا نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه