امروز شنبه 01 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش ویلا نوساز در چمستان

معرفی شهرچمستان

چَمِستان (به انگلیسی: Chamestan)، که به زبان مازندرانی (طبری) و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود، یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است.

جغرافیای چمستان

ارتفاع چمستان با سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.چمستان یکی از بخش‌های شهرستان نور باچشم انداز بسیار زیبا درحاشیه جنگلهای انبوه همچنان سرو قامت برافراشته از طبیعت سرسبز شمال که در فاصله 15کیلومتری نور با جاده آسفالته و به ایزدشهر با جاده 10 کیلومتری شوسه و25 کیلومتری آمل با جاده آسفالته و 90 کیلومتری ساری مرکز استان و حدود 180کیلومتر با تهران واقع گردیده‌است که حدودمشخصات واربعه آن از شمال وغرب به شهرستان نور و از جنوب به بخش بلده وکوهپایه‌های البرز مرکزی و شرق به شهرستان آمل محدود می‌شود ومساحت آن حدود 1547 کیلومتر مربع دارای 96 پارچه آبادی و در جلگه‌های هموار که از جنوب به رشته کوه البرز میانی منتهی می‌گردد.

جاذبه های گردشگری چمستان

چمستان دارای طبیعت بسیار زیبا و بکر و دست نخورده‌است که امروزه در کمتر جایی یافت می‌شود. روستای ییلاقی لاویج دارای آب گرم طبیعی در 25 کیلومتری جنوب چمستان، پارک جنگلی کشپل، بخش قدیمی آبادی هلاپون و شهر فراموش شده واتاشان از نقاط دیدنی پیرامون شهر چمستان هستند.

کوه‌های مهم: میرخمند - واز- لاویج- طارم- رودبارک -گزناسرا و…

  1. طوایف مهم: ناییجی _گل - بلده‌ای - لونج- کُپُج- لاویجی- دشتی- لورائی-سالده ای
  2. محصولات مهم بخش کشاورزی: برنج- گندم- جو-سیب زمینی
  3. محصولات دامپروری و پرورش دام وطیور- عسل و تخم مرغ و …
  4. پارک‌های جنگلی کشپل: این پارک جنگلی در ابتدای ورودی چمستان در قسمت غرب و در محور جاده لاویج قرار دارد، پارکی در حاشیه زیبای لاویج رود، با چشمه‌های پرآب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده‌است.
  5. آب‌گرم معدنی لاویج: روستای ییلاقی لاویج در 18 کیلومتری جنوب چمستان در میان دره‌های جنگلی و زیبای البرز قرار دارد. در ابتدای ورودی چمستان از غرب یک مسیر زیبای آسفالته به طرف جنوب که از جاده اصلی منشعب می‌شود و با عبور از پارک جنگلی کشپل به لاویج ختم می‌شود. روستای ییلاقی " لاویج "، یکی دیگر از نقاط ذیذنی و جذاب این منطقه است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است که هر سال مسافران زیادی را به این منطقه می‌کشاند.

آب‌های گرم لاویج به دلیل خواص بالای درمانی برای دردهای استخوان و مفاصل و بیماری‌های پوستی همواره گردشگران فراوانی را در تمام فصول سال به خود اختصاص داده‌است، امکاناتی مناسب نیز در آن منطقه برای اقامت و استفاده از آب معدنی ایجاد شده‌است. با توجه به اینکه جاده چمستان به لاویج از کشپل می‌گذرد و از میان جنگل عبور می‌کند، به همین دلیل فضای دلپذیری را برای گردشگران فراهم می‌سازد.

جمعیت

بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت این شهر برابر با 11٬194 نفر جمعیت بوده‌است.مردم چمستان به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

مشخصات ویلا فروشی در چمستان

فروش ویلا نوساز در چمستان در منطقه زیبا و دلنسین در استان مازندران در بین رشته کوههای البرز ساخته شده است.این ویلا دارای متراژمین 360متر و 210 متر بنا دارد.فروش ویلا نوساز در چمستان در تعداد خواب 3 و تعداد 3 خواب مستر بصورت دوبلکس ساخته شده است و دارای حیاط فضاسازی شده و زیبا می باشد. فروش ویلا نوساز در چمستان دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند پایان کار و پروانه ساخت می باشد. برای اطلاعات بیشتر و بازدید با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه