امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا جنگلی نوشهر

ویلایی بسیار اوکس و زیبا، با نمای رومی و ستونهای کوتاه و گچبری های شیک، داخل کوچه 7 متری و ویلایی نشین در منطقه سیاهرود نوشهر و سمت جنگلهای انبوه شمال بصورت مستقل و دربست قرار گرفته است.
به دلیل نزدیکی و فاصله کم تا جاده اصلی و دریا و جنگل، می تواند گزینه خوبی برای کسانی که قصد خریداری ویلا در شمال را دارند، باشد. این مساتها به قرار زیر است:
فاصله این ویلای جنگلی از جاده اصلی نوشهر بسمت رویان و نور در شمال کشور در استان مازندران: 600 متر
فاصله ویلای سمت جنگل از دریا و لب ساحل محله سیاهرود نوشهر: 800 متر
فاصله ویلا از جنگل منطقه سیاهرود بین نوشهر و رویان در مازندران شمال: 1000متر
ویلای دوبلکس در زمین خوش قواره ای به مساحت 500 مترمربع با بنای 520متری و 3 اتاق خواب و سالن و 2 نشیمن و آشپزخانه در هر طبقه بنا شده که از سند تکبرگ و پایان کار و پروانه ساخت بهره مند است. قیمت فروشی این ویلا در نوشهر 9 میلیارد تومان می باشد.این ویلای جنگلی شیک که در سال 99 تمام کار شده دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد از جمله: تراس بزرگ رو به جنگل و کوه، پنجره های نورگیر دوجداره، شومینه دیواری، سقف های کناف شده با نورپردازی حرفه ای، سرویس بهداشتی جداگانه در هر اتاق خواب، استفاده از متریال و عناصر درجه 1 در همه قسمتهای ساختمان، درب ضدسرقت، دیوار های مزین شده با چوب منبت شده، کابینت های مرغوب ام دی اف در هر طبقه با گاز رومیزی و هود، کفپوش سرامیکی و حیاطی که به مسیرهای موزائیک شده و باغچه های مملو از گلها و گیاهان تقسیم شده، استخر، جکوزی.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه