امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

به نام خدا

قرارداد

صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی

مصالح: خانم / آقای:................................................فرزند آقای ..............

دارای شناسنامه شماره.........................................صادره از................به نشانی:........................................که در این قرارداد به اختصار مصالح نامیده می شود

متصالح:  خانم / آقای:................................فرزند آقای:.........................

دارای شناسنامه شماره...........................................................صادره از...................متولد.......................ساکن...............................که در این قرارداد به اختصار متصالح نامیده می شود.

مورد مصالحه: کلیه حقوق واقعی،‌عینی،‌حقیقی، تملکی و تصرفی، فرضی و احتمالی،مصالح نسبت به حق کسب، پیشه یا تجارت و سرقفلی صنفی در شش دانگ یک باب مغازه شماره....................... جز پلاک.......... اصلی واقع در تهران بخش...............ثبتی و در خیابان نبش کوچه................. و استیجاری مصالح طیب سند اجاره شماره............... مورخ    /    /    13 تنظیمی دفتر خانه شماره............. تهران به انضمام کلیه حقوق مزبور مصالح نسبت به یک رشته تلفن شماره.................منصوبه در آن انتقالی به مصالح طبق سند شماره.......... مورخ    /   /   13 دفتر خانه................ تهران اعم از حق الامتیاز و حق الاشتراک ودایع احتمالی مربوطه به نحوی که پس از امضاء این صلح نامه قطعیه دیگر هیچ گونه حقی از حقوق مزبور برای مصالح در مورد صلح بالا باقی نمانده  و تمامی آن حقوق در مورد مصالحه متعلق به متصالح است که به اقرار متصالح مورد مصالحه را متصرف گردیده است. 

مبلغ قرارداد (مال الصلح): مبلغ............ ریال رایج که تماماً طی چک تضمینی بانکی شماره........... عهده بانک............. شعبه........ نقداً و فی المجلس به مصالح تادیه و تسلیم شده است باقراره.

کلیه شرایط صحت صلح قطعی باظهار و قبض و اقباض و غیره اجرا شده و به سائقه احتیاط کافه خیارات  خصوصاً خیار غبن خر چند فاحش از طرفین اسقاط شده است مصالح اقرار نمود که از افراد ممنوع المعامله

نمی باشد.

تذکاریه:

1- کلیه مالیات ها عوارض و حق بیمه و هزینه های محضر و غیره و تحصیل رضایت موجر،‌اخذ پاسخ استعلامهای محضر منحصراً به لحاظ (کلیدی معامله کردن) بر مبنای این قرارداد به عهده متصالح است.

2-  طرفین ملزم به حضور در محل دفتر خانه شماره.............تهران واقع در خیابان................. در ساعت................ روز............... شنبه مورخه................ ماه هزار و سیصد و........13 شمسی جهت تنظیم سند و امضا رسمی این صلح نامه قطعیه به نام یا قائم مقام وی می باشد.

3- متصالح حق فسخ و الغای اجاره نامه مزبور و تجدید سند اجاره به نام خود یا قائم مقام خود را دارد.

4- طرفین متقاعدین ضمن العقد لازم حاضر و ضمن العقد خارج لازم که با قرار عقد خارج لازم فی مابین آنان به طور شفاهی منعقد شده متعهد و ملزم به اجرای تمامی مفاد این صلح نامه قطعیه گردیده و می باشد.

5- ضامن درک از حال الی مدت 20 بیست سال شمسی به عهده مصالح است.

محل امضاء طرف اول (مصالح)                                            محل امضاء طرف دوم (متصالح)

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه