امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش آپارتمان ساحلی بابلسر

اگر دنبال آپارتمانی سنددار سمت ساحل در شهر بابلسر هستید به مشخصات این واحد توجه نمائید: آپارتمانی 4 طبقه با 8 واحد، واقع شده سمت ساحل در شهرستان بابلسر در شمال کشور، که واحد فروشی مورد نظر ما در طبقه  اول این آپارتمان قرار گرفته و با متراژ زمین 137 متر، با قیمت هر مترمربع 7 میلیون و در کل 959 میلیون تومان، به فروش می رسد.
چشم انداز گسترده ای را از طبیعت اطراف با استفاده از تراس  و پنجره های خانه می توان دریافت نمود چون فاصله واحدآپارتمان ساحلی از دریای شهر بابلسر در مازندران در شمال ایران  300 متر بوده،.فاصله این واحد آپارتمان از جاده اصلی بابلسر به سرخرود و یا بالعکس از سرخ رود به بابلسر در شمال کشور در استان مازندران  0 متر می باشد.
آپارتمان به 2 اتاق خواب و سالن وآشپزخانه تقسیم شده که یکی از خوابها مستر است. همه اتاقها و آشپزخانه. کف سالن سرامیک و سقف آن با چوب کار شده است. سیستم گرمایش توسط پکیج و شوفاژ تامین می شود.
کار ساخت این واحد آپارتمان پیشنهادی ما به شما، در سال 1388 پایان گرفته و دارای پارکینگ و انباری  می باشد که همراه با مستندات رسمی سند تکبرگ ششدانگ، پروانه ساخت و پایان کار در هنگام خرید به خریداران محترم ارائه می گردد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه