امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

خرید ویلا جنگلی شمال

معرفی شهر عباس اباد

عباس آباد، یکی از شهرستان های خوش آب و هوای استان مازندران است که به دلیل مناطق طبیعی بکر و پر طرفدارش، یکی از جذاب ترین منطقه های طبیعت گردی این استان سرسبز به شمار می رود.
در میان جنگل های سرسبزی که دامنه البرز را پوشانده اند و در جوار ساحل زیبای دریا در بخش غربی مازندران، به شهرستان عباس آباد خواهید رسید. شهری که از شمال به آب های دریای خزر، از شرق به سلمانشهر، از غرب به جنگل های خشکه داران و از سمت جنوب به کلاردشت منتهی می شود.

مکان های گردشگری و جاذبه های توریستی و تفریحی عباس آباد

عباس‌ آباد در استان مازندران قرار دارد و از توابع تنکابن است. عباس‌آباد از چند روستا تشکیل شده است. دراسرا، تازه‌آباد، جمشیدآباد، کیاده، پرچ‌ور، امرجکلا و ماشال آباد برخی از روستاهای این منطقه هستند که همگی جزو سرسبزترین روستاهای مازندران و ایران به‌حساب می‌آیند. عباس‌آباد به دلیل داشتن پوشش گیاهی و موقعیت مکانی منطقه‌ای سرسبز و زیبا است. سفر به عباس‌آباد و گشت‌و‌گذار در طبیعت زیبای این منطقه خالی از لطف نیست.از جاهای دیدنی در این شهر جنگل خشکه داران و غار دهچال،و روستای دیدنی مازیچال می باشد.

جاذبه توریستی و تفریحی مازیچال

در ارتفاع 2600متری بالاتر از سطح دریا روستایی است که غرق در دریای ابرها شده. مازیچال منطقه‌ای با زیبایی‌های بی‌نهایت است که در عباس‌آباد قرار دارد. بهشتی در کنار کوهساران و ابرها که هوایی دلچسب دارد و قدم زدن در طبیعت بی‌مثالش مانند قدم زدن در بهشت است. درختان بلوط، گل‌های وحشی، منظره تماشایی عباس‌آباد تا چالوس همگی از جاذبه‌های دیدنی مازیچال هستند.

مشخصات ویلا در عباس اباد

این ویلا در منطقه شهرکی و توریستی در استان مازندران در عباس اباد واقع شده است و دارای متراژزمین 300 مترمربع و 220 متر مربع بنا می باشد. این ویلا بصورت دوبلکس بنا شده است و دارای تعداد خواب 3 عدد می باشد. این ویلا بصورت دوبلکس ساخته شده است و در دامنه رشته کوه البرز ساخته شده است. این ویلا دارای مستندات قانونی شآمل سند ثبتی با پایان کار و پروانه ساخت می باشد. برای بازدید و و اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه