امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

خرید ویلا حیاط دار بابلسر

این شهرک ویلایی از ساحل دریای خزر 1500 متر و از جاده اصلی بابلسر به فریدونکنار 300 متر فاصله دارد، این فواصل کم دسترسی ساده ای را برای ساکنین به دریا و استفاده بردن از امکانات ساحلی و همچنین جاده اصلی برای رفع نیازهای روزمره از طریق فروشگاه ها و یا بهره بردن از مراکز تفریحی گردشکری و خرید برند به همراه آورده است. ویلا در منطقه صفاییه بابلسر واقع شده که این منطقه به اصطلاح در سمت جنگلی است یعنی در سمت جنوبی جاده واقع شده که روبه روی شهرک معروف دریا کنار بابلسر قرار می گیرد. 

ویلا برای فروش در صفاییه از متراژ زمین 245 مترمربع و بنای 205 مترمربع و در تعداد خواب 4 عدد که 1 خواب ان بصورت مستر بوده است طراحی شده است و قیمت اعلامی ان از طرف فروشنده به مبلغ 3/300 میلیارد تومان می باشد.

طراحی داخلی ساختمان هم همانند نما، از زیبایی خاصی برخوردار است، جایی که رنگ سفید در دیوارها، سقف ها و سرامیک های خانه به کار رفته و با نورپردازی که از سقف های کاذب و طرح دار، خانه صورت میپذیرد، طرحی بکر و ناب را برای فضای داخلی خانه بر هم زده است. عمده تریینات داخلی خانه، نظیر دیوار پوش ها، کمد ها، در ها و راه پله زیبایی که دو طبقه را به یکدیگر متصل می کند، با طرح چوب کار شده اند. از دیگر ویژگی های خانه می توان به شومینه دیواری و کابینت های های خوش رنگ ام دی اف استفاده شده در آشپزخانه اشاره کرد. در ضمن ویلا مجهز به سونا و جکوزی است تا ساکنین بتوانند اوقات فراغت خود را در داخل خانه، زمانی که به گردش نمی پردازند سپری کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه