امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0
  • خرید خانه در طبقه زیر همکف:  یکی از عوآمل تاثیر گذار در کاهش قیمت خانه واقع شدن آن در طبقه زیر همکف است.
  • خرید خانه در شهرهای حاشیه ای: رکود سنگین بازار مسکن در شهر تهران موجب شده که شهرهای اطراف و جدید هم از رونق بیفتند و خرید و فروش در این شهرها به پایین ترین حد خود برسد.
  • خرید خانه های نوساز به شکل قولنامه ای
  • خرید خانه در منطقه 5: در میان واحدهای آگهی شده در منطقه 5، واحدهای زیادی با قیمت های کمتر از 200 میلیون تومان به فروش می رسد که اکثر آنها دارای متراژی کمتر از 60 متر مربع هستند. در میان این واحدها برخی نیز  به دلیل نداشتن سند شخصی با قیمتی به مراتب پایین تر از سایر واحدهای مشابه خود در آن محله به فروش می رسند. برای مثال در محله کن سولقان، واحد نوساز و 55 متری با قیمت هر متر مربع دو میلیون تومان آگهی شده و این در حالی است که واحدهای مشابه آن با قیمت های بالاتری به فروش می رسند و دلیل ارزان بودن این واحد، قولنامه ای بودن آن است.
  •  ساختمان بدون پارکینگ و آسانسور: خانه های بدون پارکینگ، فروش بسیار خوبی دارند. خریداران  تمایل دارند خانه هایی را خریداری کنند که دارای پارکینگ باشد، مگر مشتریانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند و خانه های فاقد پارکینگ را برای سکونت نمی خرند.  آپارتمان های فاقد پارکینگ زمانی به راحتی به فروش می رسند که تا 20 میلیون زیر قیمت منطقه باشند. در منطقه ای مثل ظفر خانه های فاقد پارکینگ متری یک تا دو میلیون ارزان تر است. در طرف مقابل قیمت خانه هایی که دارای دو پارکینگ هستند، 18 میلیون بیش از خانه هایی است که دارای یک پارکینگ هستند.
    مشاوران املاک می گویند افرادی که می توانند از پله ها رفت و آمد کنند و بیماری خاصی ندارند، می توانند به قیمت تحمل رنج عبور از پله، با مبلغ کمتری صاحب یک آپارتمان در منطقه مورد نظر خود شوند. اختلاف قیمت در خرید و فروش واحدهای طبقات چهارم و پنجم ساختمان های بدون آسانسور با طبقات اول و دوم در بعضی موارد به متری 500 هزار تومان هم می رسد و شما در این گونه موارد می توانید در خرید یک آپارتمان 70 متری با این شیوه 35 میلیون تومان صرفه جویی کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه