امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش زمین هکتاری شمال 

زمین هکتاری در شمال. سرمایه گذاری در شمال.زمین برای شهرک سازی شمال مازندران. زمین با قابلیت تفکیک شمال رامسر

در شمال کشور و استان مازندران، ممتاز ترین مناطق ویلایی نشین، مناطقی هستند که به یکی از دو طبیعت های شمالی کشور چسبیده اند، یعنی یا لب ساحل بنا شده یا لب جنگل. بدین علت که برخورداری از چشم انداز و آب و هوای طبیعت مورد نیاز، در فاصله های نزدیک، به کآمل ترین شکل دریافت می شود. این زمین با متراژ وسیع 220000 متری، مناسب برای ساخت و ساز شهرک ویلایی نشین، در سمت جنگل های ونوش نشتارود، با فاصله تنها 50 متری از آن قرار گرفته به علت موقعیت مکانی فوق العاده خود، هم از چشم انداز جنگل برخوردار است.

همان طور که گفته شد زمین به علت متراژ بالای خود مناسب شهرک سازی است و از تک تک خانه هایی که در این زمین ساخته شود می توان از جنوب و شمال به جنگل و دریا دید داشت، البته در مورد طبیعت جنگلی باید گفت که به علت واقع شدن در پای دامنه کوه های البرز، آب و هوا و طبیعت جنگلی به بهترین شکل ممکن دریافت می شود.

زمین متری 1/5 میلیون تومان قیمت گذاری شده که بدین ترتیب قیمت کل زمین بر اساس متراژ 220000 متری از آن برابر با 330 میلیارد تومان می شود. زمین از مستندات رسمی از قبیل سند مالکیت تک برگ، و اجازه ساخت تکمیل بوده و در داخل بافت مسکونی جهت ساخت و ساز بدون محدودیت و منع قرار گرفته است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه