امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش آپارتمان نوساز بابلسر

معرفی شهر بابلسر

بابلسر یکی از شهر های شمالی ایران بوده که در استان مازندران و در فاصله 50 کیلومتری از ساری واقع شده است. این شهر که یکی از شهرهای ساحلی زیبا و پرمخاطب ایران نیز بشمار می آید، در جوار سواحل زیبای دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر در سالها پیش بانام مشهد سر شناخته می شد و در سال 1311 به بابلسر تغییر نام پیدا کرد.

جاذبه های گردشگری بابلسر

در شهر بابلسر علاوه بر وجود ساحل زیبا و آرام دریای خزر، می توان جاذبه و مکان های تاریخی و طبیعی بسیاری را نیز مانند امامزاده ابراهیم بابلسر، پل معلق، باغ وحش، رودخانه و اسکله قایقرانی بابلرود، ساحل میرود، منطقه توریستی کرفون، سد لاستیکی، تپه های باستانی میربازار و همچنین روستاهای زیبا نام برد که در ادامه با برخی از آنها بیشتر آشنا می شویم.

اسکله ساحلی و قایقرانی بابلسر

اسکله ساحلی بابلسر، جنبه تجاری نداشته و تنها به عنوان یک جاذبه گردشگری بشمار می آید. در این اسکله امکانات رفاهی مانند کافه های سنتی، رستوران و سرویس بهداشتی برای مسافران فراهم شده است.
وجود سنگ های بزرگ در کنار این اسکله که به عنوان موج شکن کارایی دارند، زیبایی منحصر به فردی به اسکله ساحلی بخشیده است. همچنین به واسطه این اسکله امکان قایقرانی برای قایق های پدالی و کوچک در بستر رودخانه بابلرود برای مسافران فراهم شده است.

سوغات بابلسر

در سفر به بابلسر می توان سوغاتی های خوشمزه بسیاری مانند ماهی، مرکبات، ترشی، کلوچه، برنج و سبزی را تهیه کرد. همچنین در این شهر  می توانصنایع دستی فراوانی مانند سبدهای حصیری و کالاهای چوبی زیبایی یافت.

مشخصات آپارتمان نوساز بابلسر

فروش آپارتمان نوساز بابلسر در استان مازندران در شهرستان توریستی بابلسر ساخته شده است و طبقات 8 طبقه و 15 واحد می باشد.این آپارتمان نوساز دارای متراژبنای 141 مترمربع می باشد. فروش آپارتمان نوساز بابلسر در فاصله 50 متری از دریا و فاصله 20 متری از جاده اصلی قرار گرفته است و دارای تعداد خواب 2 عدد که یکی از خوابهای ان مستر می باشد. فروش آپارتمان نوساز بابلسر دارای اسانسور و پارکینگ و انباری و پایان کار و پروانه ساخت می باشد.فروش آپارتمان نوساز بابلسر دارای دوربین مدار بسته با دید کآمل به دریا وکابینت های گلس و کمد دیواری با سرویس ایرانی و فرنگی با پکیچ و رادیاتور می باشد. برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه