امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش زمین مسکونی بابلسر 

نام قدیمی این شهر «مشهدسر» بوده است و عده‌ای بر این باورند که به آن «مشهد سبز» نیز گفته می‌شود. بابلسر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است.شهرستان بابلسر به عنوان یکی از شهرستان‌های استان مازندران مکانی بسیار سبز با آب و هوای معتدل و دلنشین است. شاید به همین دلیل است که در برهه‌ای خاص به آن لقب «مشهد سبز»‌ را داده بودند.

مناطق دیدنی در بابلسر

یکی از مهم‌ترین نکات شهر بابلسر رودخانه بابل یا «بابلرود»‌ می‌باشد. این رودخانه به این دلیل از جذابیت بسیار بالایی برای ساکنان و گردشگران برخوردار است که امکانات تفریحی و رفاهی زیادی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. قایق‌رانی، رستوران، مراکز تفریحی و… در حواشی این رود از دلایل محبوبیت زیاد «بابلرود» است.

معرفی شهرکها

شهرک‌های «دریاکنار» و «خزرشهر» هم از دیگر نقاط مهم بابلسر هستند که به آن شهرت افسانه‌ای خود را می‌بخشند. این مناطق مسکونی مشرف به دریا هستند و با آب و هوای فوق‌العاده و محیطی آرام و مدرن نقطه‌ای ایده‌آل برای زندگی هستند. شایان ذکر است که ورود به شهرک‌های دریاکنار و خزرشهر ملزم به احراز هویت است.

مشخصات فروش زمین مسکونی بابلسر

فروش زمین مسکونی بابلسر در بهترین جای استان مازندران در شهرستان بابلسر می باشد. این زمین مسکونی 180 مترمربع می باشد این زمین مسکونی در داخل بافت می باشد و اجازه ساخت دارد. زمین مسکونی در فاصله 1500متری از دریا و فاصله 100 متری از جاده اصلی می باشد. فروش زمین مسکونی بابلسر دارای بر 10 مترمربع می باشد و از نظر دسترسی به مراکز خرید و تفریحی در بهتزین جا قرار گرفته است. اگز قصد خرید زمین در بابلسر و برای ساختن ویلا را دارید ما به شما خرید این زمین را پیشنهاد می کنیم و به ما اعتماد کنید و با مشاوره رایگان در خدمت هموطنان عزیز هستیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه