امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا نوساز ساحلی استخردار شمال

معرفی شهرستان محموداباد

شهرستان محمودآباد یکی از شهرستان‌های استان مازندران است. مرکز این شهرستان شهر محمودآباد است.

این شهرستان از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان بابلسر، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می‌شود.

این شهرستان نزدیک‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است. این شهرستان دارای یک فرودگاه نظامی و آموزشی وابسته به نیروی هوایی ارتش می‌باشد که از سال 1392 با مشارکت بخش خصوصی پروازهای تفریحی و آموزشی با هواپیماهای دونفره فوق سبک برای عموم مردم در آن انجام می‌گیرد و موجب رونق گردشگری در این شهرستان شده است

جعیت محموداباد

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن ایران، جمعیت شهر محمودآباد در سال 1375 خورشیدی، 19٬883 نفر بوده که در سال 1385 به 27٬561 نفر رسیده‌است و در سال 1390 جمعیت این شهر به 31٬771 رسید و در سال 1395 جمعیت این شهر 37٬844 نفر شده‌است.[1] مردم محمودآباد به زبان مازندرانی گویش می‌کنند

تاریخچه محموداباد

شهر فعلی محمودآباد از قدمت تاریخی زیادی برخوردار نیست. اگرچه تاریخ محمودآباد با روستای تاریخی اهلم در مجاورت آن یکی دانسته می‌شود؛ ولی تا دوره ناصرالدین‌شاه تنها اثر معماری مهم، راه ساحلی شاه عباسی و یک امامزاده بوده‌است. آغاز احداث بنای فعلی شهر محمودآباد به حاج محمدحسن‌خان اصفهانی (پدر محمدحسین امین‌الضرب) در دوره ناصرالدین‌شاه بازمی‌گردد. او اقدام به ساخت مسجد، کاروانسرا (بعدها قلعه)، بندر، حمام، ساختمان تجاری، ابنیه مسکونی و همچنین راه‌آهن کوچکی از بندر تا دامنه‌های البرز در جنوب شهر نمود. راه‌آهن مزبور مدتی بعد با کارشکنی درباریان و به بهانه به خطر افتادن جان چارپایان منطقه برچیده شد.

اقتصاد محموداباد

بر خلاف گذشته که اقتصاد شهر محمودآباد مبتنی بر صنایع کوچک بود، امروزه گردشگری، کشاورزی و ماهیگیری اساس اقتصاد شهر را تشکیل می‌دهد. بازار محمودآباد در بین شهرهای کوچک اطراف مرکزیت داشته و شهرک‌های توریستی فراوانی در اطراف شهر رشد کرده‌اند. شهر محمودآباد دارای چهار پارک به نام‌های ملت، مرکزی، لاله و طاهباز است و طرح سالم‌سازی دریا نیز در آن برقرار می‌باشد. هتلها و امکانات اقامتی زیادی نیز برای گردشگران در محمودآباد و اطراف آن وجود دارد.

مشخصات ویلا نساز استخردار شمال

ویلا نوساز استخردار شمال در بهترین منطقه در استان مازندران در بین رشته کوههای البرز ساخته شده است. این ویلا در متراژزمین 360مترمربع و بنایی 220 مترمربع ساخته شده است. ویلا نوساز ساحلی استخردار محموداباد دارای حیاط بزرگ که در ان استخر بزگ و فضای گلکاری شده ساخته شده است. ویلا نوساز استخردار شمال دارای تعداد 3 خواب که هر سه خواب ان مستر می باشد. در این ویلا ما شاهد نمای سنگی و طراحی زیبا و قشنگ در داخل این بنا شاهد هستیم. برای اطلاعات بیشتر و بازدید با ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه