امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی جنگلی نوشهر

خرید ویلا داخل شهرک جنگلی با استخر و حیاط محوطه سازی و سند تکبرگ مالکیت و چشم انداز عالی به  جنگل های شمال در نوشهر مازندران.
این ویلا بسیار لوکس و مجلل، بین رویان و نوشهر، داخل شهرک جنگلی، که این شهرک دارای فضای اختصاصی و نگهبانی 24 ساعته بوده، واقع شده است. برای درک موقعیت عالی این شهرک به مسافتهای زیر توجه نمائید:
فاصله شهرک از جاده اصلی نوشهر به رویان مازندران شمال: 400
فاصله از دریا و لب ساحل: 1500  متر
فاصله از جنگل های منطقه بین نوشهر و رویان استان مازندزان در شمال کشور: 0 متر
بنابراین دسترسی بسیار راحت و آسانی برای ساکنین و خریداران محترم این شهرک به فروشگاهها و مراکز تفریحی حاشیه جاده اصلی و لب ساحل و جنگل فراهم میاورد.
ویلاجنگلی با بنای تریبلکس 580 متری و نوساز در زمینی به مساحت 600 مترمربع، در سال 97، بنا شده که از 3 نشیمن و آشپزخانه و 4 اتاق خواب و حیاط وسیع محوطه سازی شده تشکیل می شود. مشخصات و مزایای این ساختمان به شرح زیر است:  بهترین و مدرن ترین شهرک نوشهر، ویلای تریپلکس یک تیپ با ویو جنگل، حیاط سازی مدرن، باریبکو و آبنما در حیاط، 3 تراس بزرگ، فول فرنیش با اجناس درجه یک، 3 نشیمن بزرگ، روی سقف استخر با ویو جنگل کار شده، باریبکیو و کف سازی با چوب روی سقف کار شده، گرمایش از کف، شومینه، کابینت ام دی اف درجه یک، درب ضد سرقت، درب و پنجره ها یو پی وی سی با شیشه دو جداره و استخردار.
این ویلا مدرن و شیک به قیمت 6/800 میلیارد تومان به همراه سند تکبرگ و پایان کار و جواز ساخت به فروش میرسد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه