امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی آمل

معرفی شهر آمل:

شهرستان آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد، از شمال شرق به شهرستان فریدون‌کنار، از شرق به شهرستان بابل، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود. مرکز این شهرستان شهر آمل است.

جمعیت و تقسیم بندی شهر آمل:

این شهرستان با جمعیتی برابر با370774 نفر جمعیت (شهر آمل؛ 271269 نفر) و 3074٫4 کیلومتر مربع مساحت دارای شش شهر آمل، رینه، گزنک، دابودشت، بابکان و امام‌زاده عبدالله و پنج بخش مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر و امامزاده عبدالله است.

تاریخچه و محصولات شهر آمل:

باتوجه به اسناد تاریخی این شهر حداقل از دوره ساسانی تا دوره مغول پایتخت مازندران بوده‌و در سه سلسله پایتخت رسمی ایران بوده‌است علویان، مرعشیان، اشکانیان و در دوران اساطیری منوچهر و بهرام و فریدون نیز پایتخت ایران بوده‌است. موقعیت استراتژیک شهر آمل و رودخانه هراز، توسعه بخش‌های کشاورزی، تجاری، صنعتی و گردشگری منطقه را در سالهای اخیر تسهیل نموده‌است. محصولات عمده کشاورزی آن، برنج، گل و گیاه، دانه‌های روغنی کلزا، سبزیجات و علوفه می‌باشد.

مشخصات ویلا شهرکی آمل:

ویلا شهرکی آمل در حومه شهر آمل و در دامن طبیعت زیبا و دلنشین رشته کوههای البرز قرار دارد. این ویلا شهرکی آمل دارای 200 متر مربع زمین و 115 متر مربع بنا در ان بصورت نیم پیلوت ساخته شده است. ویلا شهرکی آمل دارای پارکینگ و انباری و انشعابات ان نصب می باشد. این ویلا دارای سند و تمام مستندات قانونی ان تکمیل می باشد. ویلا شهرکی آمل دارای نورپردازی داخلی در ساختمان و کابینت ان نصب بوده و در حیاط این ویلا ما شاهد کاشت درختچه و گل و گیاه می باشیم. قیمت اعلامی این ویلا شهرکی آمل 470 میلیون تومان می باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه