امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

آپارتمان پنت در بابلسر

شهر بابلسر

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. این شهرستان 124٫323 نفر جمعیت دارد که معادل 4/4 درصد جمعیت کل استان است. بابلسر در سال 95 دارای 59٬966 نفر جمعیت بوده‌است. بابلسر با پهنه 1350 هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در 52 درجه و 39 دقیقه و 30 ثانیه طول جغرافیایی و 36 درجه و 43 دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

آب وهوای بابلسر

این شهر در مدار معتدل گرم قرار گرفته و ضریب اعتدال این شهر بسیار معتدل است. این ناحیه با میانگین سالیانه دمای 18/4 درجه سانتیگراد، بارش سالیانه 791 میلی‌متر و 79 درصد رطوبت یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور به‌شمار می‌آید.از بادهای محلی این منطقه می‌توان به بادهای دشت وا، گله وا (وا به زبان مازندرانی: باد)، خزری، بادسام، کوسری وا، دشت واستریک، گله واستریک، استرآبادی وا، صورت وز و آفتاب شو اشاره کرد.

اسم قدیم بابلسر

نام قدیم آن مشهدسر بوده‌است. عده‌ای بر این عقیده‌اند که قدیمی‌ترین نام، مشهد سبز بوده یعنی مشهدی که سبز است. واژه مشهد به خاطر سر امامزاده ابراهیم و شهر مشهد کنونی و امامزاده ابرهیم آمل و واژه سبز به علت سر سبزی، خرمی و زیبایی منطقه بوده و به مرور زمان به مشهدسر تغییر نام یافت.

پل معلق در بابلسر

پل معلق بابلسر یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری است که در دوره پهلوی اول توسط مهندسین آلمانی و سوئدی بر روی رودخانه بابلرود ساخته شد. این پل امروزه در خیابان پاسداران این شهر قرار دارد. این پل در بهمن ماه سال 1386 با شماره ثبت 2067 به عنوان یکی از آثار ملی کشور ایران به ثبت رسیده‌است. این پل در گذشته اولین پلی بوده‌است که بخش شرقی و غربی شهر بابلسر را به هم وصل می‌کرده‌است و بسیاری از افراد این پل را نماد این شهر می‌دانند.

مشخصات آپارتمان پنت در بابلسر

آپارتمانی پنت در بابلسر در منطقه خوش و اب و هوای مازندران به فروش میرسد. این آپارتمان بصورت پنت ساخته شده است و دارای متراژزمین 200 مترمربع می باشد که دارای تعداد خواب 3 عدد که یکی از خوابهای ان مستر بوده است. آپارتمان پنت در بابلسر دارای پارکینگ و انباری و اسانسور بوده است و تمام مستندات قانونی ان شآمل سند سند تکبرگ و پروانه ساخت و پایان کار می باشد. آپارتمان پنت در بابلسر دارای درب ضد سرقت گاز و برق مجزا و اب مشترک و ایفون تصویری و کف سرامیک می باشد و واحد رو بصورت کآمل تحویل خواهد داد. آپارتمان پنت در بابلسردارای تراس شمالی و جنوبی می باشد قیمت اعلامی این آپارتمان متری 6میلیون و سیصد می باشد.برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه