امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی شمال آمل

شهر هزارسنگر آمل

شهرستان آمل که در مرکز استان شمالی مازندران واقع شده، از شمال به دریای خزر و شهرستان محمودآباد و از شرق و غرب به شهرستان های بابل و نور و از جنوب در منطقه لاریجان به کوهستان های البرز مرکزی و تهران مرتبط است. در مرکز این شهرستان، شهر دیرسال و زیبای آمل جای دارد که رود خروشان و نشاط افزای هراز از میان آن می گذرد.

 

تاریخچه شهر آمل

باتوجه به اسناد تاریخی این شهر حداقل از دوره ساسانی تا دوره مغول پایتخت مازندران بوده‌و در سه سلسله پایتخت رسمی ایران بوده‌است علویان، مرعشیان، اشکانیان و در دوران اساطیری منوچهر و بهرام و فریدون نیز پایتخت ایران بوده‌است.

جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی و طبیعی جاذبه‌های ورزشی جاذبه‌های تفریحی جاذبه‌های طبیعی

جاذبه های طبیعی در آمل

  • قله دماوند آب‌های معدنی لاریجان/، آمولو،/ اسک و استراباکو و/ قلابن آبشار ترا/ آبشار شاهان‌دشت /آبشار امیری/ آبشار یخی/ آبشار قلعه دختر/ آبشار آلآمل /آبشار پرو مد /آبشار شیخ علی‌خان/ آبشار سنگ‌درکا/ آبشار دعیز/ آبشار نمار و گنجه طلا /آبشار سرآسیاب /آبشار آب مراد/ آبشار پردمه /آبشار برز دریاچه امامزاده علی دشت و/ آبشار دریوک /جنگل بلیران /گرم رود رود کم‌کلا /دریاچه ساهون ر/ود کرسنگ/ رود پنجاب /رود لاسم/ آبگرم لاریجان /استله سر آب معدنی/ اسک آب آهن/ آب فرنگی لاریجان/ آب معدنی گرو /کلرد/ چشمه لهرا /سد لار/ دریاچه دوخواهران/ جنگل زیارو/ گرمارود / دشت شقایق

دره و دریاچه سد لار

کیلومتری شمال شرقی تهران و 100 کیلمتری شهر آمل، در بخش لاریجان، بزرگترین سد خاکی خاورمیانه؛ بر روی رود هراز قرار دارد؛ که به سد لار، معروف است. در این منطقه یکی از قشنگترین دشت‌های ایران، دشت لار در دامنه‌های دماوند واقع شده.

اطلاعاتی در مورد ویلا شهرکی شمال آمل

این ویلا شهرکی شمال آمل در استان مازندران در شهرستان زیبای آمل ساخته شده است. این ویلا در متراژزمین 230متر مربع و در بنای 190 مترمربع می باشد که دارای 3 خواب می باشد که 2 خواب ان بصورت مستر بوده است. ویلا شهرکی شمال آمل  دارای نمای سنگی با حیاط فضاسازی شده می باشد و تمام انشعابات ان نصب می باشد. این ویلا شهرکی شمال آمل تمام مستندات قانونی شآمل سند تکبرگ و پروانه ساخت و پایان کار می باشد این ویلا در منطقه شهرکی که دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد.برای بازدید از محل و گرفتن اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه