امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا نوساز جنگلی آمل

معرفی شهرستان آمل

شهرستان آمل از شمال به شهرستان محمود آباد، از شمال شرقی به شهرستان بابلسر، از شرق به شهرستان بابل، از جنوب به استان تهران و از مغرب به شهرستان نور محدود است.واژه آمل که گونه پهلوی آن آمویی (AMUI) است، بی گمان از قبیله باستان (آ) مردها یا (آ) ماردها گرفته شده است.مورخان باستانی باختری نام این قبیله را (مردی) (MARDIO) یا آمردی (َAMARDIO) آورده اند.آماردها قوی، نیرومند و جنگجو بوده اند و ناحیه فعلی آمل را به عنوان مرکز خود انتخاب نموده و نام خود را بر آن نهادند و بعد ها واژه (آماردها) به سبب کثرت تلفظ به آملد - آمرد و آمل بدل شد.ابن اسفندیار در تاریخ طبرستان آورده است که شهر آمل در سال 137 ه.ق به دست مسلمین افتاد.فریزر نیز در سال 1238 ه.ق از زیبایی شهر آمل و پل مجلل دوازده دهنه آن نام برده است.با توجه به اسناد تاریخی، این شهر حداقل از دوره ساسانی تا دوره مغول پایتخت مازندران بود و سکه هایی نیز با ضرب آمل در زمان ساسانیان کشف شده است.

اگه بخواهیم به جاذبه های این شهر دوست داشتنی به طور مفصل بپردازیم قطعا زمان کم می آوریم اما اشاره کوتاهی به برخی از معروفترین این جاذبه ها خواهیم داشت. جنگل الیمستان، پارک جنگلی هلومسر، پارک میرزا کوچک خان جنگلی، غارهای دستکند، آبگرم استراباکو و بسیاری دیگر را می توان از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دیدنی شهرستان آمل برشمرد.

دریاچه ساهون 

دریاچه ساهون در دامنه های جنوب غربی قله دماوند واقع شده است و نزدیک روستای نوا واقع شده است. ارتفاع آن از سطح دریا بیشتر از 3000 متر است و در گذشته بیش از 1000 هکتار مساحت داشته و تا نزدیک به 50 سال پیش پر از آب بوده  و اکنون حجم آب آن کم شده که این امر به مرور زمان به دلیل دخالت های انسان صورت گرفته است.

مشخصات ویلا نوساز جنگلی آمل

این ویلا در منطقه جنگلی و خوش اب و هوای استان مازندران در شهرستان آمل بنا شده است. این ویلا که بصورت نوساز بوده است دارای نمای سنگی می باشد با حیاط فضاسازی شده است. این ویلا در متراژزمین 240 مترمربع با بنای 110 مترمربع می باشد که دارای تعداد 2 خواب که یکی از خوابها مستر می باشد. این ویلانوساز جنگلی  دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند تکبرگ با پروانه ساخت با پایان کار می باشد. این ویلا نوسازجنگلی  دارای تمام انشعابات نصب می باشد. این ویلا که نوساز می باشد و در منطقه خوش و اب هوا با طبیعت بکر قرار گرفته است. برای بازدید و اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه