امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا شهرکی بابلسر

معرفی شهر بابلسر

بابلسر در حاشیه بزرگترین دریاچه جهان و سواحل زیبای آن قرار دارد و به سبب دوری از کوه و نزدیکی به دریا با هوای بسیار معتدل، یکی از مهم ترین مناطق گردشگری و مهمان پذیر کشور است که از سوی سازمان ایرانگردی و جهانگردی به عنوان یک قطب بزرگ گردشگری برگزیده شده است.

رودخانه بابلرود و اسکله‌های قایقرانی

قطعا رودخانه‌ی زیبای بابلرود یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های توریستی و گردشگری در بابلسر است که باعث تفکیک این شهرستان به دو قسمت شده است، مکانی که خوشبختانه با ایجاد امکانات و تسهیلات مناسب تفریحی در پیرامون آن، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی در این شهرستان زیبا است.

شهرک ساحلی خزر شهر

یکی از مناطق گردشگری و توریستی در شهرستان بابلسر، در کیلومتر 6 از این شهرستان به فریدونکنار قرار دارد که به «شهرک خزر شهر» شهرت یافته است.این شهرک که متشکل از بخش شمالی و جنوبی است، به دلیل فاصله‌ی کم از تهران، یکی از مناطق اصلی گردشگری در فصل تابستان و روزهای تعطیل است.

مشخصات ویلا شهرکی بابلسر

ویلا شهرکی در بابلسر در استان مازندران در بهترین منطقه خوش و اب و هوای ایران در بابلسر ساخته شده است و دارای متراژزمین 243 مترمربع و بنای دوبلکس به متراژ180 متر مربع می باشد. ویلا شهرکی بابلسر در یک شهرک در نزدیکی مراکز خرید و تفریحی می باشد و دارای تعداد خواب 3 عدد که در داخل این بنا ما شاهد سنگ انتیک کاری شده با کاغذ دیواری زیبا می باشیم. این ویلا شهرکی بابلسر دارای سند تکبرگ با پایان کار و پروانه ساخت می باشد. و قصد معاوضه هم با آپارتمان دارد. در این ویلا شهرکی بابلسر دارای شومینه سرویس ایرانی و فرنگی و گرمایش از کف هم می باشد و قیمت اعلامی ان یک میلیارد ودویست تومان می باشد. به ما اعتماد کنید و با تماس با ما از اطلاعات بیشتر برخوردار شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه