امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا جنگلی دوبلکس نوشهر

معرفی شهر نوشهر

نوشهر یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. شهر نوشهر مرکز شهرستان نوشهر در استان مازندران است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال 1390، برابر با 128647 نفر بوده‌است.زبان مردم این شهرستان زبان مازندرانی با گویش کجوری است که به گویش مردم شهرستان نور و چالوس شباهت دارد.

بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر است که یک بخش تاریخی است و در گذشته پایتخت شهر کهن رویان بود که متشکل از شهرستان نور و نوشهر و چالوس و گاهی مرز غربی آن تا رودسر ادامه می‌یافت و سلسله پادوسپانیان در آنجا حکومت می‌کرد.

جاذبه‌های طبیعی

پارک جنگلی سیسنگان،رودخانه سیسنگان،رودخانه و پل خیرود،رودخانه و پل ماشلک (در 14 مهرماه 1397  براثر سیل تخریب شد)، رودخانه و پل گردکل، رودخانه و پل کورکرودسر،جنگل سی سنگان،ابشار چلندر،روستای زیبای حیرت، دو چشمه در روستای استانکرود،ابشار چلندر و غیره...

اثار تاریخی و مناطق تفریحی در نوشهر

  • بندر نوشهر
  • پلاژ شهرداری نوشهر با نام منطقه تفریحی و توریستی سیترا
  • بازار روز نوشهر که شرایط خاص بنایی آن و همچنین بازار ماهی فروشان و نحوه فروش ماهی به سبک چوب زدن که در این بازار انجام می‌شود

و همچنین پیست کارتینگ، خیابان فرودگاه، باغ نوید … و

  • چشمه گردو چشمه گردو نام چشمه زلال با آب فراوان می‌باشد که در فاصله 4 کیلومتری نوشهر در استان مازندران در محلی به نام روستای سنگ تجن (قدیمی‌ترین نام شهرستان نوشهر) واقع شده‌است. این چشمه پرآب‌ترین چشمه در منطقه غربی استان مازندران می‌باشد و به دلیل مناظر زیبای اطراف آن همه ساله پذیرای مسافران زیادی از اقصا نقاط کشور به این منطقه می‌باشد. این چشمه آب شرب دو شهرستان نوشهر و چالوس و روستاهای اطراف را تأمین می‌کند.

فرودگاه نوشهر

فرودگاه نوشهر در سال 1332 بصورت یک باند خاکی ساخته شده و در سال 1362 ترمینال جدید در آن افتتاح شد، مساحت این فرودگاه 58 هکتار است و با باندی به طول 2150 متر قابلیت پذیرش هواپیماهای متوسط پیکر را داراست. این فرودگاه از قابلیت تبدیل شدن به یک فرودگاه بین‌المللی برخوردار می‌باشد. در حال حاضر فرودگاه نوشهر دارای پروازهای هفتگی به تهران، مشهد، شیراز و اهواز می‌باشد. فرودگاه نوشهر در صورت سرمایه‌گذاری از ظرفیت توسعه بالایی برخوردار است.

مشخصات ویلا جنگلی دوبلکس نوشهر

ویلا جنگلی دوبلکس نوشهر در بهترین منطقه از مازندران در بین رشته کوههای البرز در فاصله 1200متری از دریا و فاصله 500متری از جنگل و در فاصله 1000 متر از جاده اصلی بصورت دوبلکس ساخته شده است. این ویلا جنگلی دوبلکس نوشهر در متراژزمین 324 متر مربع و 220مترمربع ینا ساخته شده است و دارای تعداد 3 خواب می باشد که 2 خواب ان بصورت مستر می باشد.قیمت اعلامی این ویلا جنگلی دوبلکس یک میلیلارد و هفتصد میلیون تومان هست. این ویلا جنگلی دوبلکس دارای ویو کآمل به جنگل و اطراف دارد وحیاط فضاسازی شده با درب ضد سرقت و در کوچه غیر بومی نشین می باشد. برای بازدید و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه