امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا استخردار مبله متل قو

معرفی شهر متل قو

اگر‌چه مازندران استانی توریستی است اما شهر‌های مختلف آن از جنبه‌هایی متفاوت مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌اند. یکی از این شهر‌ها، سلمانشهر است که به علت وجود یک متل به نام قو، متل قو نیز نامیده می‌شد. جمعیت این شهر کم است به 14 هزار نفر هم نمی‌رسد.

این شهر کوچکی ولی زیبا در مجاورت دریای خزر قرار دارد و دارای یکی از بهترین سواحل استان مازندران است. همچنین، فاصله کوتاه بین ساحل دریا و دامنه کوه به زیبایی این شهر افزوده است.

موقعیت جغرافیایی متل قو

مجاورت با دریای خزر و داشتن ساحل ماسه‌ای مناسب در نواحی شمالی شهر، ارتفاعات ییلاقی و جنگلی زیبا در دامنه‌ی کوه البرز در نواحی جنوبی شهر، فاصله‌ای اندک بین ساحل دریا و دامنه‌ی کوه و نزدیکی غاری زیبا و استثنایی بنام غار دانیال، جذابیت این منطقه را دو چندان کرده‌اند.از جمله دیگر امتیاز‌های این شهر، قرار گرفتن در نزدیکی آب‌های زیبا و نا‌محدود خزر است که با وجود ماسه‌های نرم ساحلی، در کنار پوشش گیاهی واقعا دیدنی و زیبا، به مکانی گردشگری و بسیار مورد علاقه‌ی گردشگران تبدیل شده است.

جای دیدنی در متل قو

گردشگرانی که برای سفر متل قو را به‌عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی سلمان شهر شآمل مراکز خرید و... برای تفریح و تجربه هیجان در جاذبه‌های طبیعی متل قو مانند غارنوردی و جنگل‌گردی برنامه‌ریزی کنند. یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های طبیعی متل قو غار دانیال است. غار دانیال یکی از غارهای آبی و رودخانه‌‌ای در ایران محسوب می‌شود که در رشته کوه البرز واقع شده است و در میان غارهای آبی ایران، دومین غار بزرگ به‌شمار می‌آید. در ابتدای ورودی این غار، حوضچه‌ای یک متری در پیش پای شما قرار دارد به گونه‌ای که شما را تا کمر در آب فرو می‌برد.

بهترین زمان سفر به متل قو

بهترین زمان برای سفر به این منطقه، از اوایل اردیبهشت ماه تا اواخر شهریور ماه است که هوا واقعا دلپذیر و به دور از سرما است. البته در هر فصلی متل قو زیبایی‌های خاص خود را دارد. در این رابطه، اواسط اردیبهشت‌ماه شاید یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به متل قو باشد که هم آب و هوای مطلوبی دارد و هم دیدن شکوفه‌های بهار نارنج گردشگران را به وجد می‌آورد.آب‌وهوای دل‌چسب این منطقه در خرداد ماه نیز گردشگران را به سوی خود فرا می‌خواند و در تیر ماه مردم متل قو میزبان مسافرانی هستند که برای فرار از گرمای شهرشان و گذران تعطیلات تابستانی سری به این منطقه می‌زنند. ولی در فصل پاییز نیز با وجود سرما، طبیعت زیبا و رنگارنگ این منطقه بسیار جذاب است.

مشخصات ویلا استخردار مبله متل قو

ویلا استخردار مبله متل قو در بهتزین مکان سرسبز و توریستی در استان مازندارن ساخته شده است. این ویلا استخردار مبله با متراژزمین 600 متر مربع در بنای 500 مترمربع ساخته شده است و دارای تعداد 4 خواب که هر 4خواب ان بصورت مستر می باشد. این ویلا استخردار مبله متل قو دارای استخر بزرگ و زیبا در حیاط می باشد در داخل این ویلا دارای جکوزی و مبله کآمل می باشد. ویلا استخردار مبله متل قو دارای تمام مستندات قاتونی شآمل سند تک برگ و پروانه ساخت با پایان کار می باشد. برای بازدید و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه