امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

آپارتمان دید به دریا بابلسر

معرفی شهر بابلسر

بابُلْسَر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. این شهرستان 124٫323 نفر جمعیت دارد که معادل 4/4 درصد جمعیت کل استان است. بابلسر در سال 95 دارای 59٬966 نفر جمعیت بوده‌است. بابلسر با پهنه 1350 هکتار در مصب رودخانه بابلرود و در کرانه جنوبی دریای مازندران و در 52 درجه و 39 دقیقه و 30 ثانیه طول جغرافیایی و 36 درجه و 43 دقیقه عرض جغرافیایی قرار دارد. مردم بابلسر به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

آب و هوا

این شهر در مدار معتدل گرم قرار گرفته و ضریب اعتدال این شهر بسیار معتدل است. این ناحیه با میانگین سالیانه دمای 18/4 درجه سانتیگراد، بارش سالیانه 791 میلی‌متر و 79 درصد رطوبت یکی از خوش آب و هواترین مناطق کشور به‌شمار می‌آید.از بادهای محلی این منطقه می‌توان به بادهای دشت وا، گله وا (وا به زبان مازندرانی: باد)، خزری، بادسام، کوسری وا، دشت واستریک، گله واستریک، استرآبادی وا، صورت وز و آفتاب شو اشاره کرد.

رودخانه  بابلرود

بابلرود از میان شهر بابلسر می‌گذرد. وجود این رودخانه یکی از دلایل جذابیت این شهر در میان شهرهای مازندران برای گردشگران و حتی خود مازندرانی‌ها است. چرا که هیچ‌کدام از رودهای جاری در استان مازندران امکانات رفاهی مشابه بابلرود (مانند قایق‌های تفریحی و…) را ندارند و خصوصاً مناظر شب آن بسیار زیبا و آرامبخش است.این رود یکی از رودخانه‌های مهم شمال کشور است که از بلندی‌های البرز در سوادکوه سر چشمه گرفته و با عبور از شهرستان بابل، در بابلسر به دریا می‌ریزد و شهر بابلسر را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند.

یکی از مکان‌های مهم گردشگری در بابلسر، اسکله ساحلی آن است که هر ساله شمار زیادی از مسافران را به خود جذب می‌کند. البته این اسکله جنبه تجاری ندارد و بیشتر به عنوان یکی از مکان‌های گردشگری مورد استقبال قرار می‌گیرد. همچنین در این اسکله، از سنگهایی به عنوان موج شکن بهره گرفته شده‌است که در نوع خود بسیار زیبا می‌باشد. یکی از دلایل بهره‌گیری از این موج‌شکن‌ها، جلوگیری از نفوذ آب در بخشی از منطقه و پارک نزدیک آن می‌باشد.

جاذبه های جهانگردی در بابلسر

پل معلق، شهرک خزرشهر،کوهی خیل،امامزاده ابراهیم،روستای سرحمام ، سد عرب خیل

مشخصات آپارتمان دید به دریا بابلسر

آپارتمان دید به دریا بابلسر در منطقه توریستی و ساحلی در استان مازندران در شهرستان بابلسر ساخته شده است و دارای بنای 210 مترمربع و تعداد 3 خواب می باشد. این آپارتمان دید به دریا درفاصله 50 متری از دریا و 10 متری از جاده اصلی قرار گرفته است و دارای تمام مستندات قانونی شآمل سند تکبرگ با پروانه ساخت و پایان کار می باشد.آپارتمان دید به دریا بابلسر به صورت تک واحدی ساخته شده است و طبقه 5/6/7/9 ان به فروش میرسد و قیمت اعلامی ان 11.5 میلیون می باشد. این آپارتمان دید به دریا بابلسر در خیابان امیرمازندرانی با وان و دید کآمل به دریا وسرویس ایرانی و فرنگی و مطبخ با برق و گاز جدا و اب مشاع به فروش میرسد. لطفا برای اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با ما در ارتباط باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه