امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلاجنگلی استخردار در متل قو

معرفی شهر متل قو

کسب تجربه های شیرین در متل قو

متل قو که در شهر عباس آباد استان مازندران قرار دارد، شهری دیدنی است که می توانید تجربه های شیرین را در آن جا برای خود به ثبت برسانید. هر چیزی را که بخواهید در متل قو می توانید پیدا کنید؛ از دریا و جنگل گرفته تا غار و بسیاری از دیدنی های دیگر. احتمالا به همین خاطر است که جمعیت 14 هزار نفری آن در بعضی از روزهای تعطیل به 200 هزار نفر هم می رسد. متل قو یا سلمان شهر که مردم محلی آن را ساقی کلایه نام گذاری کرده اند؛ تفرجگاهی است که از شمال به دریای خزر و از شرق به شهر کلارآباد و از غرب به شهر عباس آباد محدود شده است.

پروژه الماس قو خاورمیانه

بدون شک یکی از چیزهایی که جلوه ای خاص و متفاوت به به شهر ساحلی متل قو بخشیده است، دو برج دو قلوی 25 طبقه است که به وسیله جدید ترین متدهای مهندسی و معماری ساخته شده است. "الماس قو خاورمیانه" نام تجاری این دو برج است که بخش ها و امکانات مختلفی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می توان به مجتمع تجاری، مجتمع ورزشی، هتل اقامتی پنج ستاره و... اشاره کرد. این هتل ها برای گردشگران و توریست ها جذابیت های بسیار زیادی دارد.

امکانات گردشگری و اقامتی متل قو

اگر به متل قو سفر کرده اید، نگران امکانات گردشگری و اقامتی نباشید؛ زیرا در این جا تقریبا همه چیز مهیاست. پلاژ ساحلی، پلاژ اختصاصی بانوان، تجهیزات تفریحات آبی، خرید آلاچیق، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه و بسیاری از موارد دیگر در متل قو وجود دارد. امکانات اقامتی این شهر هم شآمل موارد زیر می شود: هتل ها، ویلاهای اجاره ای، خانه های محلی، سوئیت و... اما اگر طرفدار هیجان هستید می توانید کمپینگ و چادر زدن را نیز تجربه نمایید.

مشخصات ویلا جنگلی استخردار در متل قو

ویلا جنگلی استخردار در متل قو در بهترین و خوش واب و هوای استان مازندران در سلمانشهر متل قو قرار گرفته است. این ویلا جنگلی بصورت دوبلکس و با طراحی مدرن ساخته شده است. ویلا جنگلی استخردار متل قو دارای متراژزمین 420 مترمربع و 400 متر ان بصورت بنا و در تعداد خواب 3 عدد می باشد. ویلا جنگلی استخردار متل قو بصورت نوساز می باشد و دارای روف گاردن و استخر زیبا در داخل ساختمان می باشد در این بنا ماشاهد جکوزی و سه خواب مستر که بصورت مدرن می باشد. ویلا جنگلی استخردار متل قو در شهرک واقع شده است که دارای امنیت خاصی می باشد قیمت اعلامی این ویلا 4500000000 میلیارد می باشد اگر در قصد خرید ویلا مدرن و زیبا می باشد ما به شما خرید این ویلا را پیشنهاد میکینیم و برای بازدید و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه