امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

اگر به دنیال خرید ملک لوکس در شمال هستید باید بگوییم ما می تواند با معرفی بهترین و لوکس ترین املاکی که در سامانه خود به ثبت و کارشناسی رسانده، در این زمینه به شما کمک کند. یکی از عوآمل مهمی که در خرید ملک لوکس در شمال اهمیت دارد، موقعیت قرار گیری ملک، امکانات ملک و امنیت آن می باشد.

ملک در شهرک ساحلی انزلی است و کلیه امکانات شهرکی از قبیل باغبان، نگهبانی و خدمات شهری را دارد. ملک توسط سازنده با رعایت کلیه نکات مهندسی و ارائه طرح مدرن، کلیه نسبتهای فضایی از نظر روابط کاربری رعایت شده است. ملک در قسمت سقف بام تهرانی امکان پذیرایی به صورت آلاچیق و طراحی چمن مصنوعی با دید مشرف به ساحل و دریا را دارد و همچنین جا نمایی برای باربیکیوی گازی و شیرآب شتشو قرار داده شده است. کلیه پنجره‌های ساختمان از جنسUPVC دو جداره با گاز آرگون کارخانه است همچنین درب های داخلی از جنس چوب با روکش چوب طبیعی است و کلیه یراق آلات از جنس درجه یک ایتالیایی است ودرب های ضد سرقت هم از جنس درجه یک ترکیه ای است. کلیه ساختمان از طراحی سنگ در نما بیرونی و کف سازی داخلی استفاده شده است. طراحی آشپزخانه تماماً MPF ایتالیایی و بدون دستگیره و به صورت مگنتی است و کلیه جا نمایی ها برای نصب ماشین ظرفشویی و لباسشویی و تصفیه آب و فر توکار در طراحی دیده شده است. سیستم سرمایشی اسپلیت است و برای سیستم گرمایش از دو دستگاه پکیج در طبقه های بالا و پایین با توجه به متراژ دیده شده است. کلیه محوطه ساختمان توسط درخت های تزیینی و نور پردازی باغی با حباب صورت گرفته است.

 مااولین مرجع خرید و فروش ملک در شمال بدون واسطه با ما تماس بگیرید.

خرید ویلا شمال زیر نظر بهترین کارشناسان خرید ویلا شمال و مشاوران فروش ویلا در شمال و همچنین خرید و فروش ویلا در شمال با داشتن سالها فعالیت در خدمت همشهریان عزیز برای خرید ویلا می باشد.

این روزها که بازار داغ خرید و فروش ویلا در شمال پررونق است، شما هم بی نصیب نمانید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه