امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

ویلا رامسر 

این ویلا لوکس و بسیار شیک با تمام امکانات رفاهی و مدارک رسمی از جمله سند و جواز ساخت و پایان کار، داخل کوچه ویلایی بصورت مستقل و چهاردیواری سمت شهر توریستی رامسر، در سمت جنوبی و به اصطلاح جنگلی و دشت واقع شده است.

با توجه به مسافتها کم با دریا و جنگل استفاده از فروشگاههای حاشیه جاده اصلی و اماکن تفریحی گردشگری ساحل دریای خزر در رامسر به راحتی امکانپذیر می باشد.
این ویلا نوساز و تمام کار شده در سال 97، با بنای به سبک رومی و ستون های بلند و پوشش تمام گچی خود، در زمینی به مساحت 2000 مترمربع با زیربنای 1800 متر بنا شده که دارای 7 اتاق خواب (6 مستر) سالنی بزرگ با پنجره های متعدد نورگیر و آشپزخانه با دیزاین کابینتهای شیک و دارای اتاق سریداری با استخر زیبا و سرپوشیده با جکوزی و سونا می باشد.

از نکات قابل توجه این ویلا طراحی استخر روباز و زیبایی در طبقه بالای این ویلا می باشد همچنین حیاط نقلی آن دارای باغچه کوچکی با انواع گیاهان تزئینی است.
درب ضدسرقت، سقف کناف شده با نورپردازی، کف سرامیک شده، بکارگیری بهترین متریال ساختمانی در ساخت تمام اجزای ساختمان و سرویس بهداشتی، گاز رومیزی و هود از عناصر بکاررفته این ساختمان ویلایی می باشد. قیمت اعلامی این ویلا جنگلی سنددار، 20 میلیارد تومان به فروش میرسد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه