امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

رامسر ویلا فروشی 

ویلا شیک و بی نظیر در رامسر مازندران، به صورت مستقل، داخل کوچه ویلایی کنار جنگل و با دید به دریا و جنگل، رامسر بنا شده و با موقعیت جغرافیایی و فاصله کمی که از دریا و جنگل دارد، همواره دارای چشم اندازی توامان از ساحل دریای خزر و دامنه های جنگلی رشته کوه های البرز، توسط تراس های ساختمان و روف گاردن وسیع آن  می باشد. 
ساختمان ویلا ساحلی، در زمین به مساحت 250 متر به همراه روف گاردن و بنای دوبلکس  240 متری قرار گرفته که این مساحت به 3 اتاق خواب که یکی ازاتاق خوابها در طبقه اول تعبیه شده تقسیم می شود. تمامی این اتاق ها سرامیک کاری شده و همه اتاقها مستر می باشد. مشخصات کلی ویلا فروشی در مازندرران : ویلای دوبلکس لاکچری با حیاطی بسیار زیبا، سنگفرش همراه با چمن و گلکاری و آبنما، دارای سالنی بزرگ و دلباز با پنجره های بزرگ قدی، کابینتهای ممبران آشپزخانه و کل ساختمان ویلا دارای متریال درجه 1، ، روف گاردن با طراحی عالی هم فضای باز و هم سرپوشیده، همراه با چمنکاری، باربیکیو  و سرویس جداگانه روی روف گاردن، با دید عالی و ابدی رویایی جنگل و دریا، دارای استخر سرپوشیده داخل حیاط با آب سرد و گرم که موتورخانه جداگانه دارد،  و همه انشعابات وصل می باشد.
قیمت اعلامی ویلا 5/5  میلیارد تومان است که به همراه سند ششدانگ تک برگ، جواز ساخت و پایان کار در استان مازندران منطقه رامسر به خریداران محترم، توسط مشاورین عرضه خواهد شد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه