امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش زمین در بهترین منطقه شمال 

زمین رامسر شمال. زمین مسکونی رامسر شمال مازندران. زمین داخل بافت در بهترین منطقه شمال کشور.زمین مسکونی شمال رامسر مازندران.زمین با ویوی عالی به دریا و جنگل رامسر شمال

فروش زمین مسکونی به صورت مستقل شمال، در منطقه ویلایی نشین به سمت جنگل قرار گرفته که از ساحل دریای رامسر2000 متر و از جاده اصلی آن 0 متر فاصله دارد، اما این فاصله برای طبیعت جنگلی، تنها 50 متر است که نه تنها دید و چشم انداز وسیعی از دامنه های جنگلی به ارمغان می آورد، دسترسی ساده و راحتی را برای افراد به همراه دارد به طوری که با صرف مدت زمان اندکی، و حتی با پای پیاده به طبیعت جنگلی رسید. یکی از مزیت های این  زمین این است، این منطقه به علت جاذبه گردشگری آن پر از انواع ویلاهای زیبا و جذاب در این منطقه می باشد.

متراژ زمین 1000 متر و بر آن 20 متر است که اسکلت بندی ساختمان تریبلکس در آن صورت پذیرفته است.و دارای ویوی عالی و زیبا به دریا و جنگل و شهر رامسر را دارد و قیمت هر متر از زمین 26 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به متراژ 1000 متری آن بهای کل زمین 26 میلیارد تومان می شود و از جواز ساخت بهره می برد.شما هموطنان عزیز برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه