امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

فروش ویلا شهرکی کلارآباد

اطلاعاتی در مورد شهر کلارآباد

کِلارآباد یکی از شهرهای استان مازندران در ایران است. مردم آن به زبان مازندرانی و فارسی سخن می‌گویند.

کلارآباد با جمعیت ثابت 6،267 نفر در شهرستان عباس‌آباد و بخش کلارآباد قرار دارد و یکی از مناطق قدیمی، زیبا و پرجاذبه شمال کشور است که در غرب استان مازندران واقع شده‌است و دارای آب‌وهوای معتدل خزری است.

جاذبه های گردشگری در کلارآباد

این شهر از شمال به دریای دریای خزر و از جنوب به دامنه‌های سرسبز رشته‌کوه‌های البرز متصل است که این مواهب طبیعی، زیبایی و جذابیت این شهر را دوچندان کرده‌است. این شهر دارای مبلمانِ شهریِ زیبا بوده که در ادوار مختلف به‌عنوان شهر زیبا و سلامت استان انتخاب گردیده‌است.

محله‌های کلارآباد

کلارآباد از محله‌های خوشامیان و کلارآباد بالا و کلارآباد پایین و چارز و جیسا و اسپی‌رود و لاروسر و کیاده تشکیل شده‌است. این شهر توریستی است و دارای دو شهرک توریستیِ خوشامیان و امیردشت می‌باشد. جمعیت عمده کلارآباد در دو بخش کلارآباد بالا و خوشامیان متمرکز شده‌است. جمعیت این شهر در فصول مختلف سال، به‌ویژه تابستان، متغیر است و گردشگران بسیاری را در خود جای می‌دهد.

جمعیت شهر

بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت این شهر برابر با 6،267 نفر جمعیت بوده است. مردم این شهر به زبان مازندرانی گویش می کنند.

مشخصات ویلا شهرکی کلارآباد

ویلا شهرکی کلاراباد در استان مازندران در 5 کیلومتری متل قو قرار گرفته است که در منطقه شهرکی بصورت دوبلکس ساخته شده است. این ویلا شهرکی کلاراباد در متراژزمین 560 مترمربع و متراژ بنای 290 مترمربع ساخته شده است و دارای تعداد 4 خواب که چند خواب مستر در ان می باشد.این ویلا شهرکی دوبلکس نوساز بوده و کلید نخورده می باشد و تمام مستندات قانونی ان شآمل سند ثیتی و پروانه ساخت و پایان کار می باشد. این ویلا در منطقه شهرکی برند ساخته شده است و قیمت اعلامی چهارمیلیارد و هفتصد میلیون تومان می باشد. برای بازدید از محل و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه