امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://amlak.cloob24.com
0

خرید ملک در قبرس شمالی
قبرس شمالی جزیره ای در دریای مدیترانه با آب و هوای معتدل با جمعیتی کمتر از 500 هزار نفر مکان بسیار مناسب و ایده ای عالی برای سرمایه گذاری است. سرمایه گذاران از سرتاسر جهان برای خرید ملک به قبرس شمالی می آیند و از مزایای بسیار خرید ملک در قبرس شمالی، انواع قیمت ملک و انواع ساختمان ها از جمله آپارتمان و ویلا با امکانات بسیار خوب از جمله استخر و استخر بهره مند می شوند. باشگاه ها و با شرایط پرداخت متفاوت به افرادی که قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارند این امکان را می دهد تا بتوانند با توجه به بودجه خود و پرداخت اقساط برای مدت طولانی بدون بهره ملک مورد علاقه خود را خریداری کنند. املاک در قبرس شمالی
اقامت دائم قبرس شمالی
افرادی که در قبرس شمالی خرید ملک می کنند می توانند اقامت قبرس شمالی را دریافت کرده و از امکانات شهروندی قبرس شمالی استفاده کنند. برای خرید ملک ابتدا باید با مراجعه به موسسات معتبر اطلاعات خود را در مورد قبرس شمالی تکمیل کرده و با قوانین کامل این کشور آشنا شوید. کارشناسان شرکت سرمایه گذاری بازرگان آمادگی کامل دارند تا این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند و شما را برای گرفتن این تصمیم مهم راهنمایی کنند. همانطور که گفتیم بهترین راه برای کسب اطلاعات، یافتن یک مشاور مطمئن و قابل اعتماد است. مشاور پس از ارائه اطلاعات صادقانه به شما، می تواند شما را برای خرید ملک راهنمایی کند و سپس در مورد انواع املاک و شرکت های ساختمانی، مجتمع های مسکونی و شهرهای قبرس شمالی و پروژه ای که برای آن انجام شده است راهنمایی کند. بهترین انتخاب برای شما و با توجه به بودجه شما ارائه اطلاعات دقیق به شماست که در این زمان شرکت های با سابقه بیشتر اطلاعات کامل تری دارند و توانایی بیشتری در معرفی ملک متناسب با بودجه شما دارند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی
با خرید ملک در قبرس شمالی نه تنها از مزایای خرید ملک بهره مند خواهید شد، بلکه با سرمایه گذاری در پوند انگلیس در این کشور در حال توسعه، آینده ای مطمئن را برای خود و خانواده خود رقم خواهید زد. پس از اینکه خانه مورد نظر خود را انتخاب کردید، پروسه خرید خانه را آغاز می کنید، با پرداخت 1000 پوند پیش پرداخت، ملک مورد نظر برای شما رزرو می شود و پس از آن حداکثر تا یک ماه فرصت دارید پرداخت کنید. مبلغ اولیه برای ثبت سند ملک پرداخت کنید. برای خانه هایی که در حال ساخت هستند، می توانید با پرداخت 30 درصد، سند به نام خود را تأیید کنید، برای املاک آماده واگذاری، حداقل 50 درصد از کل مبلغ را باید پرداخت کنید.
خرید ملک به صورت اقساطی
اقساطی که بعد از پرداخت اولیه برای خانه های در حال ساخت پرداخت می کنید 40 درصد دیگر تا تحویل کلید خانه به شما می باشد و 30 درصد باقی مانده را می توانید تا دو سال پس از تحویل ملک همانطور که گفته شد پرداخت کنید. این اقساط بدون بهره است. مابقی مبلغ را می توانید به صورت اقساط دو ساله برای املاک آماده تحویل بپردازید.
به طور معمول شرکت های سرمایه گذاری مانند شرکت بازرگان هدایایی را برای شما در نظر می گیرند که با سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید. اگر ملکی را خریداری می کنید که آماده تحویل است، می توانید بین تخفیف نقدی یا مبلمان منزل یکی را انتخاب کنید. برای املاک در حال ساخت این هدایا به صورت اجاره یک ساله ملک (به انتخاب شرکت) و یا تخفیف نقدی می باشد. پس از خرید شما می توانید با پرداخت نیم درصد ارزش ملک ملک خود را ثبت نمایید و پس از آن با مراجعه به اداره ثبت اسناد، سند ملک را به نام خود تایید نمایید. در صورت پیش خرید خانه، لازم است با هماهنگی اجاره نامه، نامه ای از مقامات محلی برای تایید اقامت متقاضی دریافت کنید.
مدارک لازم برای خرید ملک در قبرس شمالی
با مراجعه به وزارت امور داخلی قبرس شمالی مجوز صدور سند را دریافت خواهید کرد. درگاه مهاجرت برای شما فعال می شود و مدارک خود را (صفحه اول پاسپورت، قرارداد اجاره یا سند ملک محل سکونت، تایید نامه و سند ملکی که خریداری کرده اید) را در سامانه مخصوص آپلود خواهید کرد. زمانی مشخص می شود که به کلانتری بروید و مدارک خود را در آنجا تایید کنید. همچنین در این مرحله باید توان مالی 10000 دلار (این مبلغ می تواند در یکی از بانک های قبرس شمالی باشد یا از ایران ترجمه شده باشد) را در اختیار پلیس قرار دهید، پس از آن به بیمارستان بروید و آزمایش خون و آلرژی بدهید. تست. و مرحله بعدی پرداخت مالیات و بیمه درمانی است. اقامت شما در این مرحله تکمیل می شود و شهروند قبرس شمالی محسوب می شوید که می توانید از تمامی حقوق شهروندی این کشور برخوردار شوید. کارشناسان شرکت سرمایه گذاری بازرگان در تمامی این مراحل همراه شما هستند.
با مراجعه به وزارت امور داخلی قبرس شمالی مجوز صدور سند را دریافت خواهید کرد. درگاه مهاجرت برای شما فعال می شود و مدارک خود را (صفحه اول پاسپورت، قرارداد اجاره یا سند ملک محل سکونت، تایید نامه و سند ملکی که خریداری کرده اید) را در سامانه مخصوص آپلود خواهید کرد. زمانی مشخص می شود که به کلانتری بروید و مدارک خود را در آنجا تایید کنید. همچنین در این مرحله باید توان مالی 10000 دلار (این مبلغ می تواند در یکی از بانک های قبرس شمالی باشد یا از ایران ترجمه شده باشد) را در اختیار پلیس قرار دهید، پس از آن به بیمارستان بروید و آزمایش خون و آلرژی بدهید. تست. و مرحله بعدی پرداخت مالیات و بیمه درمانی است. اقامت شما در این مرحله تکمیل می شود و شهروند قبرس شمالی محسوب می شوید که می توانید از تمامی حقوق شهروندی این کشور برخوردار شوید. کارشناسان شرکت سرمایه گذاری بازرگان در تمامی این مراحل همراه شما هستند.
قیمت خرید ملک در قبرس شمالی
خرید ملک در قبرس شمالی با قیمت های مختلف و شرایط پرداخت متفاوت در دسترس خریداران است. این قیمت ها با توجه به امکانات و شهری که ملک در آن قرار دارد تغییر می کند. همچنین بهترین زمان برای خرید ملک از نظر قیمت زمانی است که پروژه در ابتدای فاز ساخت قرار دارد. در این صورت می توانید ملک مورد علاقه خود را با کمترین قیمت و با اقساط بیشتر خریداری کنید. در زیر می توانید قیمت ها و پروژه های مختلف در شهرهای مهم قبرس شمالی را مطالعه کنید. شهر فاماگوستا (ماگوسا) شهری دانشجویی و توریستی است و امکاناتی مانند بیمارستان ها، ادارات دولتی، مراکز خرید، مدارس و دانشگاه بین المللی در آن قرار دارد. مردم محلی قبرس شمالی نیز در ماگوسا زندگی می کنند. این شهر با توجه به جمعیت و شهرسازی سنتی فاقد مجتمع های مسکونی تفریحی مدرن است و معمولاً آپارتمان های یک نفره مدرن را می بینید که اگر زندگی شهری را ترجیح می دهید بهترین گزینه برای شماست. هزینه خرید سوئیت 40 متری در شهر ماگوسا از 40000 پوند انگلیس می باشد. یک خانه یک خوابه در ماگوسا 50000 پوند و یک ملک دو خوابه 60000 پوند است. توزلا، منطقه ویلایی واقع در فاماگوستا، قیمت ویلا در این منطقه حدود 100000 پوند انگلیس است. منطقه توریستی و تفریحی ایسکله که به شهر فاماگوستا نزدیک است دارای مجموعه های اقامتی تفریحی زیادی است که بسته به بودجه و شرایط پرداخت می توانید از این املاک خریداری کنید. در این منطقه به خصوص قیمت لانگ بیچ می توانید از بین خانه های مختلف با شرایط پرداخت متفاوت انتخاب کنید و ملک مورد علاقه خود را خریداری کنید. یک استودیوی آماده برای جابجایی در منطقه از 75000 پوند در دسترس است. یک استودیو در حال ساخت در این منطقه با اقساط 6 ساله و 30 درصد پیش پرداخت از 55000 پوند موجود است. خانه یک خوابه آماده تحویل در لانگ بیچ 110000 پوند و خانه یک خوابه در حال ساخت با اقساط 6 ساله 80000 پوند است. ملک دو خوابه در لانگ بیچ آماده واگذاری 150000 پوند و ملک دو خوابه در حال ساخت با اقساط 6 ساله 100000 پوند. شرایط پرداخت املاک آماده: حداقل پیش پرداخت باید 50 درصد کل مبلغ و برای مابقی اقساط یک ساله باشد.
اسکان برای سایر اعضای خانواده
قانون قبرس شمالی برای اقامت اعضای خانواده به شرح زیر است: هنگام خرید سوئیت، مجاز به اقامت یک عضو خانواده هستید. این اقامت می تواند برای همسر یا فرزند باشد. هنگامی که یک خانواده سه نفره می خواهد در قبرس شمالی اقامت داشته باشد، باید ملکی با حداقل یک اتاق خواب خریداری کند و سپس اعضای خانواده می توانند در قبرس شمالی اقامت کنند. خرید ملک دو خوابه به شما این امکان را می دهد که برای یک خانواده 4 نفره اقامت داشته باشید. با خرید پنت هاوس یا قطعه زمینی که به شما امکان ساخت یک آپارتمان را می دهد، می توانید برای بیش از 4 عضو خانواده در قبرس شمالی اقامت بگیرید.
دریافت کارت شهروندی یا اقامت دائم در قبرس شمالی
 زمانی که فرآیند خرید ملک شما تکمیل شد و اقامت موقت یک ساله در قبرس شمالی دریافت کردید. برای تمدید این اقامت پس از سال اول اقامت موقت، اجازه اقامت دو ساله به شما داده می شود. تمدید اقامت موقت در سال سوم بار دیگر به صورت اقامت دو ساله می باشد.
تاکنون 5 سال اقامت موقت در قبرس شمالی دریافت کرده اید. زمانی که قصد تمدید مجدد اقامت خود را دارید، در صورت رعایت شرط عدم خروج از خاک قبرس شمالی برای بیش از 45 روز، می توانید پس از 5 سال و با دریافت کارت شهروندی قبرس شمالی، اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنید. از تمام امکانات قانونی این کشور استفاده کنید. قوانین کشور شما قبرس مبتنی بر حقوق شهروندی است و به عنوان یک شهروند از بالاترین سطح اجتماعی برخوردار هستید. همه افراد جامعه اعم از کودکان، زنان و مردان از حقوق یکسانی برخوردارند و می توانند برای دریافت تمامی حقوق شهروندی خود به پلیس مراجعه کنند. تحصیل برای کودکان زیر 18 سال در این کشور رایگان است و خدمات بهداشتی برای همه افراد جامعه به صورت رایگان ارائه می شود. اگر در قبرس شمالی زندگی می کنید، اگر فرزندی در این کشور دارید، این کودک تحت حمایت دولت قبرس شمالی قرار می گیرد و می تواند در سن 18 سالگی ویزای قبرس شمالی دریافت کند. کودکانی که در قبرس شمالی متولد می شوند دارای شرایط هستند. که به عنوان یک قبرسی می توانند از امکانات این کشور استفاده کنند و برای ورود به دانشگاه یک سوم دانشجویان بین المللی را پرداخت می کنند.
اخذ ویزای شینگن برای شهروندان قبرس شمالی
پس از دریافت اقامت قبرس شمالی، می توانید برای ویزای شینگن اقدام کنید. کنسولگری هایی که در قبرس شمالی هستند عبارتند از: انگلستان، آلمان، ایتالیا، استرالیا، سوئد، پرتغال و اسپانیا. با ارائه اسناد ملک و حساب بانکی خود می توانید ظرف مدت پنج روز کاری برای ویزای توریستی اقدام کنید. تقویم کشور مقصد یا دو ماهنامه را دریافت کنید.
قوانین املاک و مستغلات قبرس شمالی
طبق قانون فعلی در قبرس شمالی، با خرید ملک و انجام امور حقوقی مرتبط با آن مانند پرداخت مالیات و نهایی کردن سند به نام خود، در واقع مالک بخشی از زمین قبرس شمالی می شوید و آن ملک و زمین همیشه متعلق به شما خواهد بود. و وارثان شما تعلق دارند. در واقع با خرید ملک و خرید زمین در قبرس شمالی مالک زمین و اشراف می شوید و هیچکس به جز شخصی که سند به نام او نامگذاری شده حق فروش یا انتقال آن سند را ندارد.
انواع اسناد ملکی در قبرس شمالی
در قبرس شمالی سه نوع سند وجود دارد: 1_مبادله اسناد مالکیت 2_سند مالکیت ترکی ترک 3_سند مالکیت Tahsis 1_سند مالکیت مبادله اسنادی هستند که پس از درگیری بین ترک‌های قبرس و یونان، پس از مهاجرت به شمال، زمین یا دارایی خود را مبادله کرده‌اند. در شمال به این اسناد سند مالکیت مبادله می گویند. 2- اسناد ترکی اسناد مالکیت توکیش اسنادی هستند که در اصل برای ترک‌های قبرس هستند و در قسمت شمالی جزیره (قبرس شمالی) واقع شده‌اند. 3- اسناد مالکیت تحسیس اسنادی هستند که توسط دولت قبرس شمالی صادر شده و پس از سال 1974 توسط دولت به آن دسته از مهاجرانی که از ترکیه به قبرس شمالی آمده اند اعطا می شود. ضمناً این نوع اسناد مختص شهدای جنگ شمال و جنوب می باشد و به جز قبرسی های ترک و خانواده شهید حق خرید، فروش و تعویض آن را ندارند. نکته: از نظر شرعی تفاوتی بین مبایعه نامه و مبادله نیست و هر دو دارای ارزش قانونی یکسانی هستند.
خرید آنلاین ملک در قبرس شمالی
 همچنین برای افرادی که قصد خرید ملک را دارند و می خواهند تمام مسائل را از راه دور کنترل کنند، تسهیلاتی ارائه می دهیم. هنگامی که قبرس شمالی را به عنوان کشور و مقصد مورد علاقه خود دوست دارید، می توانید از متخصص خود بخواهید که به صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار کند و پروژه ها و مجتمع هایی را که به بودجه شما نزدیکتر هستند را به شما نشان دهد. شما و مشاور خریدتان قراردادی را تنظیم می کنید و با توجه به نکات قرارداد، مشاور شما متعهد می شود کار شما را از راه دور انجام دهد. پس از اینکه ملکی را پسندیدید مبلغ پیش پرداخت را به حساب شرکت ساختمانی واریز می کنید و رسید آن را به همراه عکس پاسپورت برای کارشناس ارسال می کنید. قدم بعدی گرفتن قرارداد به نام و شماره پاسپورت است. برای تکمیل سند ملکی با امضا و نام خود فقط باید به قبرس شمالی سفر کنید.
خرید خانه ارزان در قبرس شمالی
بهترین شرایط برای خرید ملک در قبرس شمالی املاک در حال ساخت در مراحل اولیه می باشد. به عنوان مثال ملکی که در سال 2025 آماده تحویل است بهترین و ارزان ترین ملک برای سرمایه گذاری شما در قبرس شمالی با قیمت بسیار مناسب است. با مقایسه قیمت بین دو ملک آماده تحویل و در حال ساخت، به وضوح می توانید تفاوت این دو را درک کنید. یک خانه دو خوابه در حال ساخت در منطقه لانگ بیچ با قیمت 100000 پوند با 30% پیش پرداخت و موجودی در اقساط 6 ساله قابل خرید می باشد. در صورت آماده بودن این ملک به مبلغ 150000 پوند با 50% پیش پرداخت و مابقی مبلغ به صورت اقساط 1 ساله قابل خرید می باشد.
وضعیت اقتصادی و وضعیت فعلی این جزیره
قبرس شمالی با 400000 نفر جمعیت، 40 درصد از مساحت جزیره قبرس را به خود اختصاص داده است. با توجه به آب و هوای مدیترانه ای و شرایط محیطی، صنعت گردشگری در قبرس شمالی بسیار مهم است. اکثر ساکنان قبرس شمالی مشاغل مرتبط با گردشگری دارند و از این راه درآمدزایی دارند. یکی از مشاغل پرطرفدار اجاره ملک به گردشگران است که درآمد آنها به دلار است. با خرید ملک و اجاره آن به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می توانید درآمد مشخصی داشته باشید. شرکت های اجاره خودرو نیز در این کشور بسیار فعال هستند، افرادی که به عنوان توریست با مجوز بین المللی به این کشور سفر می کنند می توانند با اجاره خودرو به راحتی در سراسر کشور سفر کنند. این کشور همیشه در حال پیشرفت و توسعه است زیرا اگر مشکلی در کشور پیش بیاید نمایندگان مردم و دولت برای حل هر چه سریعتر مشکل اقدام می کنند و این یکی دیگر از دلایل رفاه اجتماعی در این کشور است. در این کشور نیز مانند همه کشورهای در حال توسعه با تورم جهانی مواجه بوده است، اما با وجود این، همچنان آرامش در مشاغل دولتی و بانک ها حاکم است زیرا حقوق و مزایای آنها متناسب با تورم تغییر می کند. این باعث می شود که همه پرسنل با دید باز آماده خدمت رسانی به شما در هنگام بازدید مشتری از این مکان ها باشند، در قبرس شمالی کارمندان به خوبی از شما استقبال خواهند کرد و اگر به هر دلیلی نتوانند یا زبان انگلیسی را بلد نیستند یا نمی دانند چگونه حل کنند. مشکل شما خود به خود شروع به درخواست از دیگران برای حل مشکل می کنید. یکی از مزیت های دیگر قبرس شمالی، آماده بودن بستر برای فعالیت های اقتصادی است، زیرا این کشور رو به رشد است و پذیرای هر نوع سرمایه گذاری و کارآفرینی اعم از فعالیت در راستای گردشگری، گردشگری خدماتی، گردشگری صنعتی و ساخت و ساز است. و این خود باعث رشد اقتصادی کشور می شود. قبرس شمالی بودن دارای تنوع قومیتی است و این تنوع شرایط مناسبی را برای اجرای طرح های اقتصادی ایجاد می کند به این معنی که کسب و کار شما با تنوع می تواند در خدمت چندین فرهنگ باشد و از سوی دیگر می تواند متناسب با نیازهای خاص مشتری باشد. یک فرهنگ خاص را هدف قرار داده و برای رفع نیازهای آنها اقدام می کند. مقاله ای در سال 2021 در مجله اقتصادی آمریکایی فوربس منتشر شد که قبرس شمالی را به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری و خرید ملک معرفی کرد. این مقاله باعث شد سرمایه گذاران زیادی از سراسر جهان به قبرس شمالی هجوم بیاورند تا بتوانند با سرمایه گذاری به پوند انگلیس در املاک در این کشور از امنیت مالی مناسبی برخوردار شوند. به طور کلی ساکنان قبرس شمالی شرایط زندگی خوب و بالایی دارند و می توان گفت امنیت حاکم بر قبرس شمالی به همین دلیل است.
رایج ترین راه های اخذ اقامت
یکی از رایج ترین راه های اخذ اقامت قبرس شمالی خرید ملک می باشد. با توجه به سیستم موجود و خدمات ارائه شده توسط دولت قبرس شمالی، افرادی که قصد مهاجرت دارند می توانند با خرید ملک برای خود و خانواده خود اقامت بگیرند. شرایط ویژه ای را برای سرمایه گذاری خارجی در قبرس شمالی ایجاد کرده است. به عنوان مثال، هر شخصی می تواند در هر منطقه ای با شرایط پرداخت ویژه مالکیت داشته باشد و اقامتگاه خود را اخذ کند. تمامی شرکت های ساختمانی شرایط پرداخت خود را دارند، به عنوان مثال شرط اخذ اقامت قبرس شمالی، پرداخت حداقل 30% مبلغ ملک و 70% باقی مانده از مبلغ ملک طبق سیاست هر شرکت می باشد. حداقل 2 سال و حداکثر 6 سال است که در صورت استفاده از اقساط 2 ساله سود بانکی شامل نمی شود.
اخذ اقامت با توجه به تعداد اعضای خانواده
قوانین حاکم در قبرس شمالی برای اخذ اقامت با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت است. به عنوان مثال برای یک خانواده 2 نفره شامل پدر و فرزند، زوج، مادر و دختر حداقل یک سوئیت خریداری می شود، برای یک خانواده 3 نفره یک اتاق خواب، برای یک خانواده 4 نفره، یک آپارتمان 2 خوابه ضروری خواهد بود. به طور کلی آپارتمان ها یا ویلاها در قبرس شمالی از قبل ارائه می شوند و هر خانواده برای تکمیل مراحل اخذ اقامت باید یک اجاره نامه تهیه و به دولت ارائه کند. در همین راستا برخی از شرکت های ساختمانی تا زمان تحویل ملک یا ویلای خریداری شده خانه های رایگان برای خانواده های ساکن در اختیار خانواده ها قرار می دهند که در این صورت خانواده ها می توانند تا زمان تحویل ملک از آپارتمان مبله به صورت رایگان استفاده کنند. در برخی موارد خانواده ها زمینی را با قابلیت ساخت ویلا یا آپارتمان چند طبقه خریداری می کنند که در این صورت هر فرد حق خرید 1500 متر مربع زمین را دارد تا بتواند بنا به سلیقه شخصی خود ویلا یا آپارتمان بسازد. طعم اقامت کلیه اعضای خانواده در سال اول یک ساله و از سال دوم به مدت 2 سال صادر می شود.
دریافت کارت شهروندی قبرس شمالی
در صورتی که هر خانواده ای قصد مهاجرت به قبرس شمالی و اخذ کارت شهروندی را داشته باشد ملزم به رعایت نکات زیر می باشد: 1. در صورت خرید اقساطی ملک باید به مدت 45 روز در سال از جزیره خارج نشوند. (هر خانواده نباید بیش از 45 روز در سال جزیره را ترک کند). 2: هر خانواده می تواند قبل از اخذ کارت شهروندی از حقوق و حقوق یک شهروند عادی قبرس شمالی مانند داشتن بیمه خدمات درمانی رایگان استفاده کند. آنها می توانند کارت شهروندی خود را به مدت 3 سال (فقط در صورت خرید نقدی) دریافت کنند.
هزینه تحصیل در قبرس شمالی
نکته قابل توجه در رابطه با فرزندان زیر 18 سال، اگر خانواده ای دارای فرزند یا فرزندان زیر 18 سال داشته باشند و در دوره تحصیلی متوسطه باشند هزینه تحصیلات دانشگاهی به اندازه شهریه پرداخت دانشجویان قبرس خواهد بود و تحت حمایت دولت بوده و در دوره متوسط ​​تحصیل می کنند. رایگان و خدمات درمانی رایگان نیز دریافت خواهند کرد.
قوانین تولد فرزندان و حمایت دولت قبرس
در صورت تولد هر فرزند در قبرس شمالى نیز تحت حمایت دولت قرار خواهد گرفت و در 18 سالگى پاسپورت قبرس شمالى را نیز خواهد گرفت. در صورت اخذ اقامت از طریق ملک هر خانواده می توانید ویزای توریستی را به کشور های مختلف اقدام کند. در حال حاضر کشور قبرس شمالى داراى کنسولگرى هاى کشورهاى انگلستان، آلمان، ایتالیا، استرالیا، سوئد، پرتغال و اسپانیا می باشد و خدمات کنسولگرى در طول 5 روز کارى ارائه مى شود، براى اخذ ویزاى توریستى با ارائه مدرک ملک و حساب بانکى هر متقاضى مى ​​باشد. می تواند ویزای توریستی 1 تا 2 ماه را دریافت کند. بیشتر بخوانید: تحصیلی در قبرس شمالی در این ایام مهاجرت به یکی از داغترین بحث های روز درآمد، و هر فرد و خانواده ای که قصد مهاجرت را دارند، مهاجرت به شرایط خود روش و کشوری را برای انتخاب می کنند. به طور مثال شخصی که در رشته های تخصصی، مدرک دکتری و فوق لیسانس داشته باشد، می توان از دانشگاه برای ادامه تحصیل و یا برای استاد دانشگاه شدن و یا حتی برای شغلی که به تخصص مربوطه اقدام به مهاجرت کرد. در این صورت ممکن است برای مهاجرت شخص به وجود بیایید. مثلاً شغل مناسبی را پیدا کنید که با آن کار را انجام دهید، ممکن است زمانبر باشد، یا اینکه ویزای کار شخص را بسازد یا خیر، جای سوالی است که ممکن است باعث شود که شخص به مشکل برخورد کند. و مطمئنا این کار که از طریق مدرک دانشگاهی و پیدا کردن کار تخصصی بخواهد مهاجرت کند، به تائیدیه هایی از وزارت آموزش برای مدرک دانشگاهی شخص نیز نیاز دارد. روشی از طریق ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت می باشد، که این امر نیز به غیر از آن به سرمایه نیاز دارد، کارهای دیگر را با خود به همراه دارد.
مهاجرت از طریق خرید ملک
یکی از ساده ترین روش ها و امن ترین راه ها برای مهاجرت که در تمام دنیا مرسوم است، مهاجرت از طریق خرید ملک می باشد. با خرید ملک شما در کشور مقصد به عنوان یک سرمایه سرمایه گذاری می شوید و اقامت برای خود و خانوادهتان کار بسیار راحتی می کنید. خرید ملک باید با تحقیقات کامل و پیدا کردن مشاور درست صورت گیرد، در این صورت شما با خرید ملک هم سرمایه گذاری با آرزوی جهانی را کرده اید و هم در یک کشور امن همیشه جایی برای سکونت دارد. با در نظر گرفتن این که خرید ملک به شما امکان می دهد که همیشه بتوانید در آن کشور اقامت کنید، یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به حساب می آید. قبرس شمالی جزء چند کشور اول دنیا برای جذب سرمایه در سال 2021 است. در ادامه چند دلیل برای اینکه قبرس شمالی چرا در این لیست قرار گرفته است را توضیح می دهد. یکی از این مکان امن بالای قبرس شمالی می باشد. درصد جرم و جنایت در قبرس شمالی بسیار پایین است و خانواده ها و زنان و کودکان از امنیت حقوقی دارند که می باشند. قبرس شمالی جزء پنج کشور امن دنیا می باشد. دلیل دیگر قیمت نسبتا پایینتر ملک و مستغلات در قبرس شمالی است. به عنوان مثال با مبلغی که می توانید در ایتالیا یک آپارتمان تهیه کنید، در قبرس شمالی می توانید ده آپارتمان خریداری کنید. به موضوع دیگری که می توان اشاره کرد، موضوع ارزش افزوده ملک در سال در قبرس شمالی است. این سود بین 8% تا 10% در سال می باشد. و با این روش شما در حقیقت هم ملکی برای زندگی و پولی برای اجاره خانه خرج نمی کنید. هم سرمایه شما به ارز جهانی یعنی پوند انگلیس تبدیل شده و هم سودی سالیه بر ارزش ملک شما اضافه می شود.
اقامت موقت با خرید ملک در قبرس شمالی
در قبرس شمالی برای اقامت باید سالیانه اقدام کنید. هر ساله شما با لود کردن مدارک خود و پرداخت مبلغی برای مالیات در نظر گرفته شده و آزمایش خون و آزمایشی که می توانید در مورد اقامت خود دریافت کنید.
اقامت دائم با خرید ملک در قبرس شمالی
بعد از گرفتن موقت، در صورتی که در طول پنج سال، سالی بیشتر از 45 روز از خاک قبرس شمالی خارج نشوید، می توانید اقامت دائم قبرس شمالی را دریافت کنید.
قوانین املاک و مستغلات در قبرس شمالی
زمانی که شما ملکی یا زمینی را در قبرس شمالی می خرید، در حقیقت خاک قبرس شمالی را خرید کرده اید، که بر خلاف خیلی از کشورهای ترکیه ای که فقط اعیان به خریدار تعلق می گیرند، در قبرس شمالی شما با پرداخت 10 سند دلار. را به نام خود ثبت کرده، و عرصه و اعیان به خریدار تعلق می گیرد. این بدان معنی است که فقط خریدار حق فروش و یا انتقال سند را دارد، و همچنین بعد از خریدار سند به ورثه او به ارث می رسد.
در زمان خرید ملک به دقت کنید
در قبرس شمالی سه نوع سند ملکی داریم که فقط دو نوع آن برای خرید و فروش افراد خارجی مناسب است. سند معاوضه ای و سند ترک برای خرید ملک مناسب است و ارزش قانونی یکسانی دارد. در زمان خرید ملک به دقت کنید، زیرا خرید و فروش سند شهدا یا tahsis برای افراد خارجی قانونی بوده و در خرید غیر قانونی آنرا بفروش برسانید. برای گرفتن اقامت برای خود و خانواده تان قانونی مبنی بر اینکه در چه ملکی به چه تعداد افراد ساکن می توانند وجود داشته باشد. برای یک خانواده دو نفره، مانند زن و شوهر و یا مادر و فرزند و یا پدر و فرزند، یک استدیو برای اقامت کافی می باشد یک خانواده سه نفره، باید حداقل ملکی یک خوابه برای گرفتن اقامت خریداری کنند. اقامت برای یک خانواده چهار نفره، به ملکی دوخوابه نیاز دارد. همکاران ما در شرکت سرمایه گذاری بازرگان آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه